Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

M3 CCS Afdek kapje

This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb er twee laten printen met vleugeltjes maar heb er uiteindelijk een afgehaald. De bovenste vleugel bleef steeds hangen als ik de type-2 eruit haalde waardoor ook de kap meegetrokken werd. Ik heb laten printen via drap3d in PLA (domme keus, hard en inflexibel maar het werkt). Ook zonder vleugel boven zit hij vast onder de type-2 dus ik denk dat je prima de versie zonder vleugels kan nemen.

Maar eigenlijk is het raar dat we dit doen, Tesla bezweert dat de open connector geen kwaad kan als er regen in komt. Maar ok; het ziet er gewoon netter uit.
 
Ik heb er twee laten printen met vleugeltjes maar heb er uiteindelijk een afgehaald. De bovenste vleugel bleef steeds hangen als ik de type-2 eruit haalde waardoor ook de kap meegetrokken werd. Ik heb laten printen via drap3d in PLA (domme keus, hard en inflexibel maar het werkt). Ook zonder vleugel boven zit hij vast onder de type-2 dus ik denk dat je prima de versie zonder vleugels kan nemen.

Maar eigenlijk is het raar dat we dit doen, Tesla bezweert dat de open connector geen kwaad kan als er regen in komt. Maar ok; het ziet er gewoon netter uit.
Maar waar zit het hoofdkantoor van Tesla? Tja, daar regent het zelden.
 
  • Funny
Reactions: Odie
Ook in California kan het gieten, urban legend dat het daar altijd zonnig en droog is. Been there, done that, got frigging wet.
But that is once in a life time and exactly when I was there too. Dus niet zo vaak een stortbui daar, maar als het gebeurt kan het tekeer gaan. Had ik een keer op weg vanuit LA naar Las Vegas. Precies bij een tussenstop. Een op 10 meter hoogte railverbinding was door de bliksem uitgevallen en een palmboom tegen een rijtuig aangevallen. Dus het treintje stond daar boven stil met een paar passagiers erin. Al die Amerikanen in volledige paniek; zelfs het bewakingspersoneel. Ik moest iedereen kalmeren en de zaak in goede banen zien te krijgen. Amerikanen worden hysterisch op dat soort momenten. Gelukkig zijn er tegenwoordig Tesla rijders die het overzicht houden.
 
  • Like
Reactions: Odie
But that is once in a life time and exactly when I was there too. Dus niet zo vaak een stortbui daar, maar als het gebeurt kan het tekeer gaan. Had ik een keer op weg vanuit LA naar Las Vegas. Precies bij een tussenstop. Een op 10 meter hoogte railverbinding was door de bliksem uitgevallen en een palmboom tegen een rijtuig aangevallen. Dus het treintje stond daar boven stil met een paar passagiers erin. Al die Amerikanen in volledige paniek; zelfs het bewakingspersoneel. Ik moest iedereen kalmeren en de zaak in goede banen zien te krijgen. Amerikanen worden hysterisch op dat soort momenten. Gelukkig zijn er tegenwoordig Tesla rijders die het overzicht houden.

De rit van LA naar Vegas or vice versa is een heerlijke rit. Half way eten bij de Classic Peggy Sue’s diner. Omg *boekt snel weer ticket*
 
Ontvangen, Thanx Ton!
IMG_20190410_164358.jpg
 
Ik kan ze printen voor 5 euro excl. verzend, volgens mij passen ze door de brievenbus maar dat check ik zo nog even. Ik heb de volgende kleuren en materialen direct beschikbaar:

Solid Zwart in PLA
Solid Zwart in PET-G

Translucent blauw in PLA:
View attachment 393071

Solid Donkerblauw in ABS:
View attachment 393072

Semi translucent rood in PLA:
View attachment 393073

Solid kanarie-geel in ABS:
View attachment 393075

Graag per email aangeven op [email protected] welk materiaal je wil, en eventueel of je met of zonder 'vleugeltjes' wil.
Verzending zal hooguit 5 euro kosten denk ik als het niet zomaar door de brievenbus past.
Ik heb je een pm gestuurd!