Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat heb jij het laatst gekocht voor je Tesla Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Vandaag een upgrade gedaan waar ik heel blij mee ben, maar me wel het nodige zweet en vooral lef koste.

Volvo C30 brilhouder gemonteerd aan de hemel.
 

Attachments

  • IMG_0148.JPG
    IMG_0148.JPG
    76.9 KB · Views: 90
  • IMG_0146.JPG
    IMG_0146.JPG
    70.4 KB · Views: 69
  • IMG_0147.JPG
    IMG_0147.JPG
    51.3 KB · Views: 74
  • IMG_0149.JPG
    IMG_0149.JPG
    85.8 KB · Views: 78
  • IMG_0150.JPG
    IMG_0150.JPG
    74.3 KB · Views: 80
  • IMG_0151.JPG
    IMG_0151.JPG
    55.1 KB · Views: 70
Ik ben op zoek naar een zonnescherm voor de voorruit van mijn S. De standaard schermen die je kunt kopen zijn veel te klein. Ik heb Weathertech al benaderd maar zij hebben niets voor de model S. Mail voor de zomer toch graag zo'n scherm hebben, het dashboard de hele dag in de felle zo'n is vast niet zo'n goed idee.
 
Een hele investering was het: zelfklevend vilt voor onder stoelpoten. De gordels voor klapperden steeds aan de onderkant tegen de stoel. Irritant geluid, net alsof er iets in je deur heen en weer rolt. Stukje vilt op de gordelhouder en weg is het geklapper.
En niet alleen het geluid maar ook de krassen! Heb dit al gemeld aan tesla dat de wagen zichzelf aan het krassen is op die plek. Zeker als je jouw stoel voor en achteruit zet met je gordel aan. Hier ook een stukje vilt (zoals aan de andere kant) tegen gepakt.
 
  • Helpful
Reactions: PaulusdB