Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat reed jij voor de Tesla Model 3?

This site may earn commission on affiliate links.
Er is al een heel oud vergelijkbaar draadje voor Model S en X rijders, maar ik (en vele anderen kan ik mij voorstellen) zou wel eens willen weten wat Model 3 rijders voor deze auto reden.

Zet het hier eens onder en wellicht kunnen we later een grafiek maken met de resultaten.
 
Nog altijd (totaan de M3 levering) Volvo V60 zwart, de rouwstoet volgauto editie zeg maar...
Daarvoor altijd Audi gereden, kan niet wachten die Volvo in te leveren, wat een baggerauto.
3e versnellingsbak, 2e vooras, een en al software ellende, storingen etc. Tis chinese rotzooi geworden, niet meer de zweedse degelijkheid van vroeger in ieder geval.
 
  • Informative
Reactions: S-19910
Foto’ zegt genoeg
 

Attachments

  • 007B56C6-975C-4DA3-9ED7-AD860337ACD7.jpeg
    007B56C6-975C-4DA3-9ED7-AD860337ACD7.jpeg
    605 KB · Views: 76
  • Like
Reactions: BobbyKings
Nog altijd (totaan de M3 levering) Volvo V60 zwart, de rouwstoet volgauto editie zeg maar...
Daarvoor altijd Audi gereden, kan niet wachten die Volvo in te leveren, wat een baggerauto.
3e versnellingsbak, 2e vooras, een en al software ellende, storingen etc. Tis chinese rotzooi geworden, niet meer de zweedse degelijkheid van vroeger in ieder geval.
Ik heb een jaartje geleden een proefrit gemaakt in een V90. Wij hebben dat ding zelf laten inparkeren. Wij kregen de slappe lach van het geweld waarmee dat stuur rond slingerde. Hij parkeerde overigens keurig 15cm parallel op de stoep. En op de A2 wilde hij op distance control een voorligger binnenrijden. Ik heb hem snel weer ingeleverd in Geldermalsen. Daar maakte men zijn verontschuldiging dat ze geen 6 cilinders meer hadden maar dan wel weer elektrische ondersteuning.