Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat heb jij het laatst gekocht voor je Tesla Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Op maat gemaakte reistassen set. Al sinds januari 2015 aangeschaft, super handig voor de vakanties/weekendjes weg binnen 5 minuten in en uitgeladen en ziet er altijd strak en netjes uit. Ook de voor Trunk en het luik in de achter trunk gevuld met tassen. Totaal 10 stuks. Wellicht iets te veel van het goede, maar vrouw en kids zijn er erg blij mee ;)


IMG_0049.JPG
 

Attachments

  • IMG_0069.JPG
    IMG_0069.JPG
    87.9 KB · Views: 81
  • IMG_0013.JPG
    IMG_0013.JPG
    88.9 KB · Views: 76
Dat ziet er goed uit WhitePearl! Paar vraagjes:

Die 6 achterin en de trolley voor onderin de trunk (i.p.v. derde zitrij) kan ik vinden op car-bags.com. Maar waar heb je die tassen uit de frunk vandaan?

Op car-bags.com lijkt het uitverkocht. Heb je ze daar vandaan, of van een ander adresje?
 
20150723_142809.jpg
Ik heb ze ook (alleen de zes voor achterin). Zijn meegeweest op de TTT vorige zomer. Slechts 4 van de 6 want er moest ook een koelkast bij. De kleine tassen bovenop zijn ideaal voor overnachtingen onderweg (als je zorgt dat daar je overnachtingspullen in zitten natuurlijk ;)). Wel een beetje lang en plat, maar prima te doen.

Voor het gat achterin heeft Tesla zelf natuurlijk een veel mooiere tas
 
Dat ziet er goed uit WhitePearl! Paar vraagjes:

Die 6 achterin en de trolley voor onderin de trunk (i.p.v. derde zitrij) kan ik vinden op car-bags.com. Maar waar heb je die tassen uit de frunk vandaan?

Op car-bags.com lijkt het uitverkocht. Heb je ze daar vandaan, of van een ander adresje?
Inderdaad via car-bags.com , zie inderdaag dat ze vanaf 31/5/2016 weer beschikbaar zijn. De tassen in de voor frunk zijn ook bij car-bags.com te bestellen. Zijn losse reistassen, even weten wat er in de frunk kan.
Uit mijn hoofd heb ik 3x losse reistas 33x24x46 cm
 
  • Informative
Reactions: Rick A.
Hoi Onno, hij ziet er exact hetzelfde uit als de originele van Tesla die op mijn vorige P85 zat. Heb hem zelf gemonteerd maar niet helemaal goed:oops:. Heb het toen door een professional laten doen waarna ik m licht beschadigd terugkreeg. Lijken wat "chips" afgesprongen te zijn. Ik weet niet of hij bij het demonteren is beschadigd, misschien door enigszins torderen, of dat het door de Chinese kwaliteit komt. Misschien een combinatie van beide?

Kortom ik ga een nieuwe bestellen(+ 1 extra voor een ander forumlid) en deze direct laten monteren ipv zelf doen:rolleyes:.

Me want too! :) is het de moeite waard om mee te bestellen ineens, denk je? Scheelt ergens in de kosten of kan ik het net zo goed zelf bestellen?

Wel zonde, dat je het nu opnieuw moet laten doen.
Maar ik snap het wel, het moet er gewoon strak en mooi uitzien he op je nieuwe wagen, geen chips er
Paul heeft gelijk. Er is geen kwantum of verzend voordeel te halen.

Okidoki! Nog een tip waar te laten lijmen/monteren? Bij een autoschadebedrijf?
 
Ik heb er ook 1 besteld. Ik bestel bij die toko ook wel wat andere zaken, dus deze nu maar erbij besteld. Zelfde vraag, wie kan hem netjes monteren/plakken. Express shipment is iets van 20 euro.

In een Tesla gecertificeerd schadeherstelbedrijf hebben ze een sjabloon om hem op de juiste plaats te monteren. Tip van mij is zorgen dat je eerst het midden aandrukt / kleeft en pas daarna de uiteinden. Anders kan hij in het midden wel eens niet perfect aansluiten bij het koetswerk.
 
  • Informative
Reactions: shoot72
Tip van mij is zorgen dat je eerst het midden aandrukt / kleeft en pas daarna de uiteinden. Anders kan hij in het midden wel eens niet perfect aansluiten bij het koetswerk.

bijkomende tip. wanneer deze met dubbelzijdige tape wordt gekleefd. Snij het afschermpapier van de tape in het midden door en plooi de beide kanten van het papier 90° naar achter toe, zodat de kleefband slechts over een paar cm kan kleven in het midden.
Positioneer de spoiler op zijn plaats en druk aan in het midden. hou nu de punt vast op zijn positie en trek het beschermpapier er onderuit naar achter toe en druk aan. Doe hetzelfde met de andere kant.
 
bijkomende tip. wanneer deze met dubbelzijdige tape wordt gekleefd. Snij het afschermpapier van de tape in het midden door en plooi de beide kanten van het papier 90° naar achter toe, zodat de kleefband slechts over een paar cm kan kleven in het midden.
Positioneer de spoiler op zijn plaats en druk aan in het midden. hou nu de punt vast op zijn positie en trek het beschermpapier er onderuit naar achter toe en druk aan. Doe hetzelfde met de andere kant.

Dank je wel Frank, goeie tip!
Kun je nog adviseren welke dubbelzijdige tape ik het beste kan gebruiken?