Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat heb jij het laatst gekocht voor je Tesla Model S

This site may earn commission on affiliate links.
En een mooie kleur :)
Maar mijn oranje 4m van Luuk is ook niet slecht [emoji6].
Heb nog een zwarte 8m via Luuk in 2013 gekocht bij mn Tesla, maar die zelden nodig gehad. Maar ook een stuk minder zichtbaar.

Dus vraagje aan Luuk; kan je geen gifgroene kabels in je assortiment opnemen?[emoji16]

Prijs is aangepast, was waarschijnlijk een foutje ;).
Lijkt me nog steeds een hele goede deal.
View attachment 111843
 
Volgens mij heeft hij die al...

16A / 32 A, al dan niet gekruld....

kabels.jpg
 
Heeft iemand mogelijk de prijzen van voor de laatste verhoging van de volgende items voor mij:

1019289-02-A Matten voor alle weersomstandigheden - voorste kofferbak - Dual motor €70 ??
1019290-00-A Matten voor alle weersomstandigheden - interieur set €190
1019291-00-A Matten voor alle weersomstandigheden - achterste kofferbak €190
1039810-00-A Mennekes laadkabel, Type 2, 3 Phase, 32A, 7m €190
6005923-00-B Tesla Bandenreparatie Set €50 ??
1023981-00-A Model S Slotbouten, Chroom € ??

Deze bestelling had ik reeds voor de recente prijsverhogingen geplaatst en door mijn DS bevestigd gekregen als zijnde bijgevoegd. Onlangs heb ik telefonisch nog aan mijn DS bevestiging gevraagd en gekregen dat de oude prijzen gehanteerd zouden worden. Dit is echter niet in de factuur terug te zien, waar hebben ze de nieuwe prijzen gehanteerd. De mattensets voor de trunk en interieur waren bijv. €190,- elk, net als de Mennekes laadkabel. Deze prijzen zijn echter niet de prijzen zoals ze op de factuur gehanteerd zijn voor deze items.
Ik heb ze verzocht om dit te corrigeren en een nieuwe factuur op te stellen. Het kan niet zo zijn dat Tesla tussen het plaatsen van de bestelling en de levering ervan een prijsverhoging doorvoert, en dat ik als klant daarvan de dupe moet worden. De auto zelf is ook voor prijsverhogingen besteld, en daar wordt ook niet de nieuwe prijs gehanteerd, dus waarom hier wel? Als ik de oude prijzen die ik niet meer weet kan terughalen kan ik kijken of ze het allemaal correct oplossen.
 
Ik kocht ooit een VW passat met sjoemeldiesel bij Auto Borchwerf. Moest daar 9! maanden op wachten en omdat de fabriek een tussentijdse prijsverhoging had doorgevoerd moest ik die ook betalen:cursing:.

Ik heb er het volste vertrouwen in dat Tesla je de juiste prijzen zal rekenen. Anders kun je de matten ook direct bij de fabrikant bestellen. http://www.weathertech.com/tesla/2015/model-s/