Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat heb jij het laatst gekocht voor je Tesla Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Het zijn wel vrij dure geworden met verzendkosten en duanekosten.
20221221_172911.jpg
20221221_172802.jpg
 
Het zijn wel vrij dure geworden met verzendkosten en duanekosten.
View attachment 887523View attachment 887524
Waar heb je die nog voor nodig?
Voor ik de MY afhaalde had ik mijn twijfels, maar ik was verbaasd hoe goed het met de smartphone werkt.
Je kan nooit nog je telefoon vergeten.
Enig nadeel is dat als je de auto uitleent ofwel een kaart moet meegeven (+de uitleg hoe te gebruiken) ofwel de ontlener de app moet laten installeren, hem als driver moet toevoegen en na gebruik weer verwijderen of je bent alle privacy kwijt ivm je whereabouts.
 
Het zijn wel vrij dure geworden met verzendkosten en duanekosten.
View attachment 887523View attachment 887524
Vermoedelijk worden ze nog wat duurder, want bij de X werden nu geen "sleutels" meer geleverd, enkel kaartjes. Volgens de Delivery-Advisor, zijn ze wel in de shop te bestellen aan 250 euro/stuk.
Nu vind ik dit wel een gemis en voor de aankoopprijs hadden ze dat misschien wel mogen voorzien :)
 
  • Informative
Reactions: Xfrank
Vermoedelijk worden ze nog wat duurder, want bij de X werden nu geen "sleutels" meer geleverd, enkel kaartjes. Volgens de Delivery-Advisor, zijn ze wel in de shop te bestellen aan 250 euro/stuk.
Nu vind ik dit wel een gemis en voor de aankoopprijs hadden ze dat misschien wel mogen voorzien :)
Dan meer een lege sleutelhanger om mee te patsen. Je ziet dat toch niet dat er niks in zit :p
 
Een dik jaar geleden had ik deze tapijten besteld bij Justcarpets.nl in afwachting van de nieuwe model S refresh. Echter was op dat moment bij justcarpets.nl nog geen mogelijkheid om de refresh versie van de model S aan te duiden. Gevolg was, goede kwaliteit en afwerking, wat ik wist van mijn vorige tapijten die ik hier had gekocht, maar de pasvorm was niet 100%. Ik had hiervan melding gemaakt bij Justcarpets.nl maar
heb ze toch gebruikt, omdat de kwaliteit veel beter is dan de originele tapijten.
Toen ik onlangs een reclamemail kreeg van Justcarpets.nl voor black friday acties, keek ik nog eens op hun site. Ik zag dat er nu wel een mogelijkheid was om de juiste pasvorm aan te vinken. Ik wou deze bestellen maar liep vast tijdens het bestelproces bij het invoeren van mijn btw nummer.
Dus een mailtje gestuurd naar justcarpets.nl.
Tot mijn verbazing kreeg ik vandaag een nieuwe gratis mattenset toegestuurd van hen met de perfecte pasvorm.
Dus, voor top kwaliteit en top service moet je bij Justcarpets.nl zijn!
20231206_171741.jpg20231206_174003.jpg20231206_174016.jpg20231206_174048.jpg
 
Last edited:
Sinds september 2017 is de sleutelhanger van Model S opnieuw aan vervanging toe. Het caoutchouc ringetje scheurt telkens open. Op 6 jaar tijd moet ik nu voor de zesde maal een nieuwe sleutelhanger bestellen. Heeft nog iemand dit issue?
Ik gebruik al 8 jaar dezelfde Model S sleutelhanger.
Edit: waarschijnlijk een ander model, is in lederachtig materiaal.
 
Sinds september 2017 is de sleutelhanger van Model S opnieuw aan vervanging toe. Het caoutchouc ringetje scheurt telkens open. Op 6 jaar tijd moet ik nu voor de zesde maal een nieuwe sleutelhanger bestellen. Heeft nog iemand dit issue?
Sinds (vandaag een jaar geleden) heb ik geen sleutel meer voor de MS. Maarik heb wel nog 3 nieuwe sleutelhangers liggen.
Voor een flesje wijn kan je er om komen in Waasmunster.;)
20231229_102530.jpg
 
Allen,

Ik kan het niet echt vinden op dit forum, maar heeft iemand een opbergvak voor in het middenconsole voor de tesla model S.
Je hebt nu een grote ruimte waar je alles in kan opbergen, maar een beetje structuur zou wel lekker zijn.
Mooi is als ik ook een telefoon kan opladen zoals je dat nu ziet bij de nieuwere tesla's.
Mocht je iets hebben, hoe is de kwaliteit? Bevalt het?
 
Ik heb de teslatelefoonlader. Duur (te duur) maar mooi en neemt bijna geen ruimte in.
Verder bakje vanuit Ali om de kleine dingen in te doen
Eronder (grote ruimte) bakjes van de HEMA met clipsluiting met varia: wat medicijnen/verband dingen, zonnecrème ed

 
Last edited:
  • Like
Reactions: Topperharley