Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat heb jij het laatst gekocht voor je Tesla Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Wij nemen onze hond (golden retriever) heel veel mee in de trunk van de S. Maar hij ruift ontzettend veel en moet het koffer meerdere keren per week grondig stofzuigen om het proper te houden.

Zijn dus dringend op zoek naar een hoes die de hele koffer en achterkant van de stoelen beschermd. Iemand die al ervaring heeft met hoezen die uitstekend geschikt zijn voor de S? Voorlopig enkel deze gevonden Pet Cargo Cover for Tesla Model S
 
Een rode contactdoos, een aardlekschakelaar, 25 meter kabel en een dagje huisvlijt voor het vakantiehuisje
image.jpeg
image.jpeg
 

Attachments

  • image.jpeg
    image.jpeg
    417.3 KB · Views: 31
  • image.jpeg
    image.jpeg
    661.5 KB · Views: 28
Last edited:
Ik had al een continu 12V 'terminal' gemaakt aan de rechterkant achter het dashboard (achter het afdekplaatje aan de zijkant).
Die is aangesloten op de coninue 12V voor het dashboardkastlampje. Die terminal gebruik ik voor de dashcam.

Daar dus nog een draad op aangesloten die ik naar achteren heb getrokken.Redelijk weggewerkt onder de deurdrempels en bekleding. Maar uiteinde ligt los in de achterbak.

Voor een moderne auto wel een gemis dat er geen 12V aansluiting in de achterbak zit. (maar missschien hebben ze die ondertussen wel?)
 
Gisteren een setje aluminium pedalen per post ontvangen vanuit Singapore, en een setje RVS dorpelbeschermingplaatjes voor de trunk.
Pedalen.JPG

Eenvoudig is het rubberen rempedaal te verwijderen en de aluminium versie te monteren, zo ook voor het Watt -pedaal. Ze passen perfect en zijn van nette kwaliteit.
Dorpel.JPG

Het setje RVS -plaatsjes voor de dorpel, wordt netjes geleverd inclusief de lijm.

Het geheel heb ik besteld op de website van FastTech - Gadgets and Electronics en wordt je netjes per post opgestuurd, vrij van verzendkosten. Binnen 14 dagen had ik het in huis. Je kunt betalen met de CreditCard maar ze vragen wel of je een afbeelding van deze kaart kunt mailen ter verificatie. Hierbij mag/moet je een gedeelte van het pasnummer afschermen voor de veiligheid. Over deze handelswijze is meer te lezen op het internet maar schijnt tot op heden veilig te zijn. Zo ook ik heb nog geen misbruik kunnen ontdekken.
 
  • Informative
  • Like
Reactions: PaulusdB and Ivo-G
Bezint eer ge begint Ivo! ik heb de originele van Tesla (die is veel netter afgewerkt dan deze trouwens, in het filmpje vind ik het leer niet mooi strak, een pianoscharnier, en nog een bandje naar de onderkant vd zitting. Maar goed, die is nog even duurder.

Belangrijkste nadeel van beide armsteunen is dat de bank niet even neergeklapt kan worden en het monteren/demonteren met het doorvoeren en straktrekken van de spanband is net te veel werk, dus de armsteun ligt nu al maanden in de frunk. Als er 2 man echt leunen op de steun word de middengordel sensor ook nog actief, super irritant.
 
  • Informative
Reactions: vdvoorde
Bezint eer ge begint Ivo! ik heb de originele van Tesla (die is veel netter afgewerkt dan deze trouwens, in het filmpje vind ik het leer niet mooi strak, een pianoscharnier, en nog een bandje naar de onderkant vd zitting. Maar goed, die is nog even duurder.

Belangrijkste nadeel van beide armsteunen is dat de bank niet even neergeklapt kan worden en het monteren/demonteren met het doorvoeren en straktrekken van de spanband is net te veel werk, dus de armsteun ligt nu al maanden in de frunk. Als er 2 man echt leunen op de steun word de middengordel sensor ook nog actief, super irritant.
Goede punten Ernst. Echter heb ik nu al door dat het anders fout gaat met drank achterin, de jongens willen vooral op langere ritten af en toe wat drinken en hebben nu totaal geen mogelijkheid om het ergens even neer te zetten. Er is ook een voor op de vloer, maar daar zullen ze volgens mij niet goed genoeg bij kunnen.
En zoals je zag is deze de helft van de Tesla oplossing. Ik zal vaker de jongens in de auto hebben dan de bank plat.
 
Ik knikker wel rechtopstaand, maar als ik andere golfers zie rondlopen met zo'n zak van Porsche of Audi heb ik altijd last van plaatsvervangende schaamte. Dus liever geen Tesla-zakken op het terrein.

(tenzij je enigszins geloofwaardig kan beweren dat je die zak op een door Tesla gesponsord tornooi gewonnen hebt, of zo:cool:).
 
  • Like
Reactions: redevries