Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat heb jij het laatst gekocht voor je Tesla Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Het richt de USB aansluiting naar beneden, zodat met name USB sticks niet meer kwetsbaar naar voren steken. Zie USB Rotator - Abstract Ocean

Aaah je compris. Had daar dit voor gevonden, gewoon een hele kleine:

l.jpg


64gb € 35,-

Kingston Micro 64Gb kopen? - Goedkope usb-stick KIESKEURIG

Of Tesla rood 32gb ;-)
l.jpg


PNY Micro Sleek Attache kopen? - Goedkope usb-stick KIESKEURIG
 
Last edited:
Na lang wachten op de CCI van Tesla, die er nog niet is, toch maar voor die van Tesla accessories gegaan. Alhoewel ik de indelingsmogelijkheden van het fabriekstype beter vind kan ik niet langer wachten en heb ik de andere besteld. Had Tesla eerder geweest hadden ze veel orders kunnen scoren. Tip : kijk eens op de "coming soon" pagina van Welcome | teslaccessories.com naar de Parz, ook een prima idee voor de achterpassagiers wat binnenkort in productie gaat.

De centre console insert was super snel binnen uit USA, heel goed verpakt en met duidelijke beschrijving.
Ik betaalde USD. 1158 en 195 verzendkosten, totaal USD. 1353,-
Daar kwam nog invoer BTW van Euro. 210,- bij via Fedex maar die vang ik terug.

Al met al een prijzig ding maar bevalt wel qua opbergmogelijkheden want dat heb je echt te weinig.
Tesla zelf produceert nu ook hun versie die goedkoper is maar wachttijd nu 2-3 maanden.
 
Mini-modificatie! :)

Voor:
ImageUploadedByTapatalk1387637078.757356.jpg


Na:
ImageUploadedByTapatalk1387637091.055919.jpg


Heb een paar vinyl stickers laten maken met zwarte "TESLA" letters (vergelijkbaar met wat rogbmw in het USA gedeelte op het forum aanbied).
Het is niet op de mm nauwkeurig overigens, maar dat valt alleen op als je met je neus erboven hangt.
Mocht iemand ze graag ook willen ik heb nog een paar setjes over, pm me even.