Bas.
Active Member
Je kunt een consument ook niet met 300 software conflicten per dag opzadelen.VW heeft strengere kwaliteitscontrole. Bij Tesla was de consument dat. Het is maar net hoe je het ziet.
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Je kunt een consument ook niet met 300 software conflicten per dag opzadelen.VW heeft strengere kwaliteitscontrole. Bij Tesla was de consument dat. Het is maar net hoe je het ziet.
Afgelopen 10 jaar zeker geen vw meer gekocht?VW heeft strengere kwaliteitscontrole. Bij Tesla was de consument dat. Het is maar net hoe je het ziet.
Afgelopen 10 jaar zeker geen vw meer gekocht?
VW heeft strengere kwaliteitscontrole. Bij Tesla was de consument dat. Het is maar net hoe je het ziet.
Jarenlang GTE gereden. Geen enkel probleem mee gehad.
Ik dacht laat ik de knuppel maar weer eens in het hoenderhok gooien.. VW zal wel wat problemen hebben gehad nu ze voor het eerst in jaren een echt nieuwe auto moesten maken, in plaats van dezelfde fantasieloze wagens met beproefde techniek van de laatste 20 jaar.
De software en de menu's van de GTE (of gewoon van de golf waarschijnlijk) zijn anders erg brak vind ik.
Amper klantvriendelijk met instellingen waar je 6x moet doorklikken.
Vind je het heel erg als ik niet geloof dat er PLC's in de auto zitten, en dat PLC's API's hebben? PLC's zijn een relatief dure optie voor simpele dingen zoals bediening van ruitenwissers. Dat gebeurt ofwel in hardware (zonder regensensor) ofwel in code in het hoofdsysteem zelf.
Tja, hoeveel primaire systemen moet je bedienen?
Ruitenwissers, richtingaanwijzer, versnellingspook, grootlicht, ramen, alarmlichten, deuren, volume, cruisecontrol....
Of de bediening dan via een fysieke knop of het scherm gaat maakt volgens mij voor de software niet uit aangezien ook fysieke knoppen softwarematig worden uitgelezen.
Het accu- en motormanagement is een ander verhaal daar zit denk ik de moeilijkheid.