Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Verzekering

This site may earn commission on affiliate links.
Ik dacht ik prijs m zonder winterbanden, want die laat je niet in de bijtelling meenemen toch?
Overigens van de week nog met iemand meegedacht (met een paard op zijn andere motorkap) die uiteindelijk rond de 150 uitkwam, dus ik wist dat het mogelijk was...:biggrin:
 
Baas boven baas:eek:

Als je niet kan kiezen tussen 19" en 21" winterbanden:
tes.png
 
Ja... we rijden in een fantastische auto die z'n toekomst ver vooruit is in vrijwel alle opzichten... en helaas geen verzekeringsmaatschappij (meer) die z'n nek uitsteekt met een extra voordelige verzekering... :crying: nou ja, we kunnen ook niet alles hebben.

Huh, Er zit niks anders op dan te verhuizen naar België hé vrienden, wij hebben Patrick :wink:

Xavier
 
Ja... we rijden in een fantastische auto die z'n toekomst ver vooruit is in vrijwel alle opzichten... en helaas geen verzekeringsmaatschappij (meer) die z'n nek uitsteekt met een extra voordelige verzekering... :crying: nou ja, we kunnen ook niet alles hebben.

Wat is er met Delta Lloyd gebeurd? Daar hebben we in NL toch een prima verzekering?