Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Verzekering

This site may earn commission on affiliate links.
Schadevrije jaren moet je mee kunnen nemen, zeker als zzp'r.... naam wordt ook privé tenaamgesteld....
Maar zonder inbreng en dan de jaren bewaren op een andere auto (bijv een panda in de schuur....) is wellicht ook een optie?
Ik heb je een pm gestuurd met de tabel van PMP, die volgens mij op dit moment als de Tesla verzekering met de beste prijs / kwaliteit verhouding bekend staat.
 
Mischien even goed te vermelden, 15 schade vrije jaren opgegeven. Maar mag je die ook gebruiken als de auto zakelijk wordt aangekocht?

Deze mag je inderdaad gebruiken.
Volgende week krijg ik mijn Tesla en ik heb mijn huidige auto's bij ANWB verzekerd. Ik ga er wel vanuit dat ze de Tesla gaan verzekeren, want het is inderdaad erg goedkoop. Wat ik nu positief vind bij ANWB is dat ik mijn no claim korting van 14 jaar op beide auto's (zakelijke auto en prive auto) toe kan passen.
Nu wachten op mijn kenteken en ik kan mijn verzekering regelen. Ik zal je vertellen over mijn ervaringen en / of het gelukt is
 
Mocht het niet lukken dan is evt. de noclaim privé gebruiken en een Tesla verzekering zonder noclaim inbreng te overwegen?
Maar ik ben idd heel benieuwd of ANWB nu kleur bekend (ze willen graag groen zijn, maar hebben in het verleden tesla's geweerd....)
 
Schadevrije jaren moet je mee kunnen nemen, zeker als zzp'r.... naam wordt ook privé tenaamgesteld....
Maar zonder inbreng en dan de jaren bewaren op een andere auto (bijv een panda in de schuur....) is wellicht ook een optie?
Ik heb je een pm gestuurd met de tabel van PMP, die volgens mij op dit moment als de Tesla verzekering met de beste prijs / kwaliteit verhouding bekend staat.

Heb geen PM ontvangen ben benieuwd.
 
Betaal ik al sinds december vorig jaar, na de overstap van Centraal Beheer. Heb je ook een eigen risico?

Ik was vorig jaar één van de eerste bij DeltaLoyd en had toen dus het "oude" tarief"
Misschien heb ik dan nu geluk en kan nog voor het tarief van dit jaar meegaan en gaat ie straks nog verder omhoog (of omlaag)

Ja 500 euro eigen risico.
 
Hier ook de nieuwe prijzen binnen. Eigen risico gehalveerd bij een aangesloten bedrijf. Hoogte van de premie is afhankelijk geworden van de cataloguswaarde. Echter zakelijke verzekerde (BTW plichtige) mogen de BTW waarde van de cataloguswaarde aftrekken. Dan valt de premieverhoging wel mee.
 
Ton,

Ik neem aan dat je het over de premies in onderstaande tabel hebt?
Deze kreeg ik vorige week nl. door (met nog een tabelletje bij 1 of meer schades, wat niet goed verwerkt wordt door TMC dus daarom maar ge-delete)


Basispremie

Cataloguswaarde
Basispremie
Tot € 100.000
€ 895
Vanaf € 100.000 tot € 120.000
€ 990
Vanaf € 120.000
€ 1.080
De premies in de basispremie no-claimschaal zijn exclusief assurantiebelasting (21%).
 
Ton,

Ik neem aan dat je het over de premies in onderstaande tabel hebt?
Deze kreeg ik vorige week nl. door (met nog een tabelletje bij 1 of meer schades, wat niet goed verwerkt wordt door TMC dus daarom maar ge-delete)


Basispremie

CataloguswaardeBasispremie
Tot € 100.000€ 895
Vanaf € 100.000 tot € 120.000 € 990
Vanaf € 120.000€ 1.080
De premies in de basispremie no-claimschaal zijn exclusief assurantiebelasting (21%).
Een zakelijk aangeschafte model S zal nooit in die laatste schaal vallen lijkt me (verzekerd ex BTW).
Vorig jaar was PMP 50-100 euro goedkoper dan enkele andere tussenpersonen. Ik ben benieuwd of dat ook met de nieuwe premies zo is.
 
aa rode.jpg
Een zakelijk aangeschafte model S zal nooit in die laatste schaal vallen lijkt me (verzekerd ex BTW).
Vorig jaar was PMP 50-100 euro goedkoper dan enkele andere tussenpersonen. Ik ben benieuwd of dat ook met de nieuwe premies zo is.