Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Verzekering

This site may earn commission on affiliate links.
Hoi allemaal,

Ik ben zelf actief bij Van Dessel, ondermeer wat de verzekering van de Tesla's betreft, en zo op dit topic gebotst, als jullie nog bepaalde vragen hebben ivm de verzekering dan beantwoord ik deze met plezier.

Vriendelijke groeten!
 
Ben even aan het kijken om als particulier mijn toekomstige tesla te verzekeren, nu heb ik al sinds jaar en dag mijn verzekering bij centraal beheer, ook omdat ik daar 20% korting krijg vanuit m'n werkgever. Nu heb ik gebeld met ze en de telefoon medewerker zegt dat het standaard alarm niet voldoende zou zijn?? Iemand hier meer ervaring mee? Ik kom qua kosten bij CB op 85 euro per maand premie uit voor all risk en ben altijd prima tevreden geweest met ze, maar ja ik ga echt geen extra alarm inbouwen of een abonnement met zo'n gps volgcentrale afsluiten oid
 
Ook vreemd dat CB nu een aanvullende alarmvereiste in de polis zet. Dat was niet zo toen ze nog daadwerkelijk Tesla Model S'en verzekerden, zoals ook mijn auto. Inmiddels ben ik daar weg, om dezelfde redenen als Wim.
Misschien zijn er desondanks toch nog enkele mede-forummers CB klant gebleven. Die hebben waarschijnlijk geen extra alarmvoorziening laten inbouwen. Vreemd, dus.
 
Tenzij je een 70D uit het oude prijsboek koopt:rolleyes:... dan is met wat opties de nieuwwaarde nog net onder de 100K....:cool:

Maar... ik zou echt nog even aanhalen dat CB in 2013 het Tesla alarm voldoende vond (zelfs zonder het extra alarmpakket van Tesla) en dat er tot op heden geen succesvolle diefstal van een Tesla bekend is....
 
Dan zou ik voor degene gaan die het eerlijkst is en de assurantiebelasting in de offerte al meeneemt... o_O:D

Ik betaal 1156,25 (= minder dan 1175:D)... 45 SVI en dan 252,5 ass belasting voor dezelfde auto ;):cool:
en ik betaal voor dezelfde auto via PMP:
895,- voor casco, 45 voor SVI en 187,95 + 9,45 belasting. Totaal dus 1.137,40
(tja, weinig schades :()
 
  • Helpful
  • Funny
Reactions: pvkeep and Desiré