Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla in de pers (NL/BE)

This site may earn commission on affiliate links.
Voor de aardigheid eens iets uit een andere regio dan waar we ons hier mee bezig houden. Via Facebook gehad.

Ook in Canada wordt gebouwd.

Twee interessante aspecten in dit artikel, het is de grootste Tesla winkel van Noord-Amerika en er hangen ook drie van de speciale Tesla laders voor "als je ergens wat langer zult zijn". 80 A is 19,2 kW, dus redelijk vergelijkbaar met onze 22kW.
 
Inmiddels is de How It's Made DreamCars aflevering met de Model S te bekijken op Youtube. Hieronder twee delen:

How Its Made: Dream Cars - Tesla Model S Part One - YouTube
How Its Made: Dream Cars - Tesla Model S Part Two - YouTube

Wat leren we hier uit?

- Battery swap : niet voor onmiddellijk, gezien de verbindingen die manueel moeten gemaakt worden
- 1 aandrijving per 4.5 minuten, da's 106 stuks op een shift van 8h. of maw, ze kunnen nog naar 3-shift produktie gaan om capaciteit uit te breiden.
- ...
 
Als mensen 'm graag gedownload willen (is wel voor de computer, geen idee of het op telefoon/tablet gaat werken) moeten ze mij maar even een privebericht sturen. Dan zet ik 'm wel ergens neer, maar alleen voor Tesla rijders natuurlijk.
 
Mij lukt het al enkele dagen niet meer om wat dan ook van youtube te downloaden ( heb met bovenstaande en andere prgm's geprobeerd ). Meer mensen met dit probleem ?

Geen enkel probleem met iSkysoft iMedia Converter Deluxe. Voor diegene die 'm willen downloaden: ik heb hem inmiddels als één enkel mp4 bestand beschikbaar (720p, ongeveer 480Mb). PM me even voor de link.
 
Last edited:
Nu donderdag komt Tesla met 2 demonstratie wagen naar ViaVia in de Golfclub Witbos te Noorderwijk om 18 uur.
Info: www.dijkenduin.be
ViaVia-Tesla.png