Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla in de pers (NL/BE)

This site may earn commission on affiliate links.
Waarom is hij gestopt en niet verder naar boven gereden? Maar zonder gekheid, hoe doe je dit nou?

Ik denk dat hij een verkeerde uitrit heeft genomen en daar spontaan de trap af reed. Als hij achteruit zo de trap op gereden had, dan had zijn achterbumper er wel anders uit gezien. Verbaasd me dat hij nog zo ongeschonden beneden is gekomen. Als ze hem er maar van voren en van achteren gelijktijdig af pakken, zou de schade nog wel eens heel mee kunnen vallen. Heb je alleen twee kranen voor nodig. Hopelijk zijn ze zo slim.
 
image.jpeg
 
Volkskrant, app vandaag
Hoezo tendentieuze journalistiek ??

View attachment 98693

Tja, dat kopt lekker.

Ik vind het ook jammer dat ik een nieuwe drive unit heb moeten krijgen, maar ik begrijp allemaal maar heeeel goed hoe verdomde lastig het is.

Ik sta nog steeds volledig achter Tesla en heb al 100.000km met alle plezier gereden en moge er nog vele volgen!

Ik heb juist veel respect voor de technici bij Tesla die dit prachtige product in zo'n korte tijd en met beperkt budget hebben kunnen maken.
 
+1, en ach 97% van de Tesla rijders zegt weer een Tesla te zullen kopen... dus omdat nu zo maar met het VW gesjoemel te vergelijken gaat wel heel ver...

Ik sta nog steeds volledig achter Tesla en heb al 100.000km met alle plezier gereden en moge er nog vele volgen!
Ik heb juist veel respect voor de technici bij Tesla die dit prachtige product in zo'n korte tijd en met beperkt budget hebben kunnen maken.
 
Natuurlijk goedkope en onterechte link naar Volkswagen verhaal. Maar verder wordt er toch weinig in gelogen of verzonnen.

Mij verbaasd het eerlijk gezegd dat dit soort berichten over Tesla niet eerder in de media hebben gestaan.
De enige reden die ik daarvoor kan bedenken is de enorme sympathie en vergevingsgezindheid bij veel Tesla rijders.
Wellicht dat dit nu wat verschuift doordat men het nu ook in de portemonnee gaat voelen (nu we uit de garantie lopen).

Maar de harde feiten zijn natuurlijk stuitend. Had hier net gisteren in het aandelen draadje een opmerking over gemaakt. Er zit zoveel repair/warranty aan iedere auto dat er geen geld op verdiend wordt. Dat is de helft van het probleem. De andere helft dat mensen die eventueel een Tesla zouden willen kopen in al dit soort ellende geen zin hebben (en dus niet kopen).

Krijg zelf vaak bewondering voor het feit dat ik (nog steeds) zo enthousiast ben over Tesla. Want ondanks mijn enthousiasme is het niet te verhullen/verklaren dat er voor de zoveelste keer weer een andere kleur Tesla (of erger: een huurauto) op mijn oprit staat. De buitenwereld krijgt dus ook aardig wat mee van de schaduwkant van het rijden van een Tesla.