Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla in de pers (NL/BE)

This site may earn commission on affiliate links.
Wat een gigantische azijnpisser! :smile: Als iemand belangrijke stappen aan 't zetten is om het klimaat te redden dan is 't Elon Musk wel maargoed. Deze kerel wil vast alleen maar een provocerend stukje schrijven om weer 1 van z'n boeken te kunnen verkopen.

Hij wil duidelijk ook altijd zijn kop er bij plaatsen.
Vind zichzelf overduidelijk héél interessant.
Niet op reageren : never argue with a fool, a bypasser will not see the difference between the two of you.
 
Grappigste is nog dat deze meneer het woord waarde propositie niet heeft begrepen. Op dit moment onderscheid tesla zich, samen met Mitsubishi flink op kostenvlak. Uiteraard meet je dat breed uit, zeker omdat er wijzigingen in komen... Plus, wanneer je de wijzigingen niet aankondigt had ie een berichtje geschreven dat het niet netjes is omdat niet te vertellen...
 
5asemehy.jpg
Volkskrant vandaag
 
Je hebt een Tesla en misschien ook wel een iPhone 5s. Dan ben je al aardig op weg om te kunnen zeggen dat je met de hippe trends mee doet.
Om er echt bij te horen moet je ook nog Twerken. Ik schreef bijna dat we hier foto's (Animated GIFs) moeten plaatsen van Twerkende Teslarati. Maar ik bedacht me NET op tijd ;)

Voor de trendgevoeligen onder ons kun je hier nog wat voornemens verzinnen voor 2014.

It's that time of year! Google has released the year-end numbers for searches and top trends in 2013:
http://news.yahoo.com/twerking-gifs-teslas-twtr-tech-top-google-searches-211154940.html

Fijne jaarwisseling!
 
Dat lees ik er niet echt in. Wel lees ik dat ze een speciaal parkoers gereden hebben wat enigermate uitdagend was. (Vooral hoogteverschil en veel bochten).

Goed om te zien dat er nu een worst-case situatie bepaald is. Slechter dan dit zul je dus niet snel meemaken. :)

De ervaring die hier verwoord wordt, lijkt sterk op wat ik nu meemaak met mijn Ampera. In de zomer heb je maximaal voordeel van een efficient aandrijfsysteem. In de winter kun je het afvalproduct van een niet efficient aandrijfsysteem ook gedeeltelijk nuttig inzetten en heb je dus minder voordeel van een efficiente aandrijving. Tot zover dus geen verrassingen!

De les:
Als het koud is, de accu iets voller maken als je ver moet. Daarnaast de auto voorverwarmen aan de paal en zorgen dat je weet waar je in geval van nood kunt laden. In Nederland is een bereik van 207 km ook meestal ruim voldoende.