Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla in de pers (NL/BE)

This site may earn commission on affiliate links.
File bij de laadpaal, Autovisie 22

image.jpg

image.jpg
 
kijk ff allemaal op het hoofd forum media video page. Hier een super video van een witte MS. Ik ben slecht in linkjes plakken maar kijk zelf....... Zeer de moeite waard !
Die is wel heel gaaf ja:
Ik heb binnenkort ook een tour langs enkele klanten gepland (na levering van de Tesla uiteraard). Zo epic als in dit filmpje zal het echter niet worden...
 
Last edited by a moderator:
zie hier een vreemd verhaal in het Reformatorisch Dagblad: http://www.refdag.nl/nieuws/economi...onne_energie_1_786552?localLinksEnabled=false

Als je dit leest lijkt het net alsof deze auto's door Van Leeuwen worden verkocht, als dealer... Iemand enig idee hoe dat zit?

Ik heb geen abonnement op het RefDag, nog ben ik bereid om €1,75 te betalen. Principe zaak. Ik las gisteren (zondag) al dat dit artikel er was, maar op zondag mag je niet het RefDag lezen.

Schoon rijden met Tesla Model S op zonne-energie

23-11-2013 20:09 | Evert Barten
3901273152.jpg
Autobedrijf Van Leeuwen in Kesteren hield gisteren een Tesla-event. Foto Evert Barten




Als warme broodjes ging de Tesla Model S de afgelopen maanden over de toonbank bij autobedrijf Van Leeuwen in Kesteren. Negen van deze elektrische bolides stonden gisteravond in de showroom te glimmen. Negen van de 38 die in een mum van tijd waren verkocht.
Wat is het geheim van deze fraai vormgegeven wagen? Is het het immense touchscreen in het interieur waarmee je als bestuurder werkelijk alles kunt bedienen? Is het de zevenzitsvariant die ouders met grotere gezinnen doet...