Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla in de pers (NL/BE)

This site may earn commission on affiliate links.
Die keer dat de media zelf aangeeft er geen hol om te geven.

Voor:

IMG_0217.JPG


Na:

IMG_0219.JPG
 
Bjorn Nyland heeft gisteren zijn 1000 km challenge afgelegd met de nieuwe Model 3 Standard Range + bij 20°C.
Hij kwam net onder de 10h00 uit.

Een opmerkelijk resultaat, want bij deze test is de SR + een half uur sneller dan de Tesla Model 3 LR 2021 (die wel bij -2°C werd gereden). Geeft nog eens aan hoe belangrijk de temperatuur blijft, zelfs voor wagens uitgerust met warmtepomp
 

BMW rijdt aan hoge snelheid in op Tesla op E17 in Kruibeke: zeven gewonden​

KRUIBEKEBij een zwaar verkeersongeval op de E17 in Kruibeke zijn zondagochtend in totaal zeven personen gewond geraakt. Een BMW reed aan hoge snelheid in op een Tesla Model X. Door de aanrijding verloren beide bestuurders de controle over hun voertuig en raakten ze verschillende keren de vangrails.
 
Wat een ongefundeerde uitspraken. Komt overeen met het door mij geconstateerde kennisniveau, n.a.v. een mailing van mijn verzekering over relay-attacks, specifiek gericht op model ☰ -bezitters. Toen ik (al telefonerend met hen) begon over de onzin daarvan en aandacht vroeg voor de pincode (daarover mailen met klanten zou pas zin hebben volgens mij) ging aan de andere kant al snel het licht uit.
 
Toen ik (al telefonerend met hen) begon over de onzin daarvan en aandacht vroeg voor de pincode (daarover mailen met klanten zou pas zin hebben volgens mij) ging aan de andere kant al snel het licht uit.
Dat zeg je tegen een calltaker in een callcenter. Daar gaat al snel het licht uit, net omdat deze niet alles hoeven te weten.
 
  • Like
Reactions: job-lek
De bendestrijd loopt wel erg hoog op 😅. Hoop overigens dat iedereen het lichamelijk weer goed maakt
 
Last edited:
  • Like
Reactions: job-lek
Jezus is dit nu een recall omdat je auto pilot/tac met hetzelfde hendeltje activeert als drive select? :oops:
Ik denk eerder omdat hij naar de laatst ingestelde snelheid gaat en als die hoger is dan de huidige, gevaarlijk accellereert.
Bij mijn MS vind ik het net vervelend dat hij dat niet doet. Je doet 70 met TACC op een secundaire weg, voor een scherpe bocht neem je over door een klein tikje op de rem en de regeneratie vertraagt de wagen voldoende om de bicht te nemen. Na de bocht zet je TACC weer op. Hij neemt dan de actuele snelheid over en je moet dan manueel opnieuw naar 70 instellen door meermaals de hendel naar boven te activeren.