Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla App update met nieuwe functionaliteiten

This site may earn commission on affiliate links.
Heeft iemand ook een 'ontwasem stand' weten te ontdekken in de app? In de auto kun je twee maal op de knop voor de voorruitverwarming drukken. De temperatuur gaat dan in 1x naar hi, plus alle lucht naar de voorruit. In de app moet ik talloze malen op de temperatuurverhoogknop (3x woordwaarde) drukken om op hi te geraken. En soms gaat ook dat niet lekker en springt hij van 28 weer terug naar 21... De app heeft wel de symbooltjes voor de voor- en achterruitverwarming, maar er op drukken heeft geen effect... Ligt het aan mij, of....
 
onlangs zat ik met mijn echtgenote te wachten in de auto tot de ruiten doorzichtig werden.
het bleef maar duren.
tot ik de ruitenwissers aan zette. bleek dat het nevel was op de buitenkant van de ruit:redface:
LOL

- - - Updated - - -

Ik merkte recent (pas), na een half jaar rijden, dat we geen achterwisser hebben :)
Dat was voor mij het belangrijkste pluspunt van de Panamera:)
 
onlangs zat ik met mijn echtgenote te wachten in de auto tot de ruiten doorzichtig werden.
het bleef maar duren.
tot ik de ruitenwissers aan zette. bleek dat het nevel was op de buitenkant van de ruit:redface:
Je weet zeker dat je gewoon 'zat te wachten'? ;)
sex-in-cars-.jpg
 
onlangs zat ik met mijn echtgenote te wachten in de auto tot de ruiten doorzichtig werden.
het bleef maar duren.
tot ik de ruitenwissers aan zette. bleek dat het nevel was op de buitenkant van de ruit:redface:

Je moet er ook wel wat harder voor werken dan alleen zitten voordat de ruiten aan de binnenkant beslaan. :tongue:

Edit: verslagen door Maurice
 
Het blijft ook een beetje ongekend dat er vitale functies (blijven) missen maar Tesla wel een halfgebakken update (6.0) met brakke navigatie uitbrengt. Vanochtend was het hier een feest: vorst en de achterruit was bevoren. Hoe moeilijk kan het zijn om meer functies van de HVAC in te brengen in de API/APP? Stoelverwarming en het ontdooien van de ruiten is echt een must in de winter. Als het straks -10C wordt heeft het alsnog geen zin om de app te gebruiken en kan je alsnog een kwartier van te voren naar de auto lopen..
 
Het blijft ook een beetje ongekend dat er vitale functies (blijven) missen maar Tesla wel een halfgebakken update (6.0) met brakke navigatie uitbrengt. Vanochtend was het hier een feest: vorst en de achterruit was bevoren. Hoe moeilijk kan het zijn om meer functies van de HVAC in te brengen in de API/APP? Stoelverwarming en het ontdooien van de ruiten is echt een must in de winter. Als het straks -10C wordt heeft het alsnog geen zin om de app te gebruiken en kan je alsnog een kwartier van te voren naar de auto lopen..

Als je de verwarming op tijd aan zet hoef je echt niet te krabben hoor.