You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Maar als ik er zo over nadenk ben ik aardig content met de plekken van de SuC's momenteel voor mijn ritten naar alles wat 100+ km verderop ligt.
Dan is dat de oplossing:voor iedere Tesla rijder een SuC op 100Km verderop, in alle richtingen dan natuurlijk -
Een kennis van mij werkt naast de Arena, en gaat dus regelmatig SuCen. Een medewerker van Tesla vertelde hem dat dat schadelijk is voor de batterij. Waarop mijn kennis zei dat er toch 8 jaar garantie op zat. Tesla medewerker vertelde dat dat alleen bij "normaal" gebruik is, dus niet dagelijks SuCen.
Volgens mij staat dit nergens genoemd.
Een kennis van mij werkt naast de Arena, en gaat dus regelmatig SuCen. Een medewerker van Tesla vertelde hem dat dat schadelijk is voor de batterij. Waarop mijn kennis zei dat er toch 8 jaar garantie op zat. Tesla medewerker vertelde dat dat alleen bij "normaal" gebruik is, dus niet dagelijks SuCen.
Volgens mij staat dit nergens genoemd.
Voor mij is dit iets uit de categorie "Broodje aap".
Ik houd, voor zover ik kan, alles bij wat er geschreven wordt en tot nu toe ben ik nog nergens tegen gekomen dat dit slecht zou zijn. Wel allerlei speculaties. Het enige dat ik wat het laden betreft serieus neem is het advies om alleen 100% te laden wanneer je kort daarna kunt gaan rijden om de top er af te halen. En wat is "normaal" gebruik?
Los van het broodje aap verhaal, hij zou de auto ook aan de 22kW paal kunnen hangen en later ophalen.Een kennis van mij werkt naast de Arena, en gaat dus regelmatig SuCen.
De laatste keer dat ik bij een SuC (Aichstetten) stond, kon ik na nog geen kilometer de auto laten afslepen. Aanstaande zaterdag op de terugweg kan ik hem in Memmingen bij het sleepbedrijf weer omruilen en de leenauto inleveren. Hij is naar het Servicecenter in München geweest en het accupakket en de 12V accu zijn vervangen...:crying:Voor mij is dit iets uit de categorie "Broodje aap".
Ik houd, voor zover ik kan, alles bij wat er geschreven wordt en tot nu toe ben ik nog nergens tegen gekomen dat dit slecht zou zijn. Wel allerlei speculaties. Het enige dat ik wat het laden betreft serieus neem is het advies om alleen 100% te laden wanneer je kort daarna kunt gaan rijden om de top er af te halen. En wat is "normaal" gebruik?
Heb ik (nog) niets over gehoord. Mijn accu is nu in München vervangen, dus weet ook niet hoe ze dat willen regelen!?Op 16 dec is mij hetzelfde overkomen en rij nog steeds met een leenaccu rond. 16 april komt mijn eigen accu weer terug. Krijg jij je eigen accu niet terug?
De eerste stall in Oosterhout geeft nu niet meer dan 10 Kw.
Die rijder naast mij zit waarschijnlijk niet op het forum, toch proberen terwijl ik waarschuw.
Volgens mij valt dat probleem met die taxi's wel mee /QUOTE]
Ik denk dat ze de dag vol beginnen vanuit huis en dat ze dan de eerste uren wel kunnen rijden. Het wordt later wel drukker.
Na bezoek aan het P85D event vanochtend kwam ik hier in Amsterdam aan met 39 rest (was toch al van plan hier even langs te gaan) en pikte nog net het laatste vrije plekje.
Laden startte met iets van 39 km/uur maar dat gaat wel sneller. Ik zit hier nu precies een uur te werken en heb nu 363 km. Er zijn nu plaatsen vrij dus ik houd niets onnodig bezet. Ik wilde alleen eens zien hoe het nu gaat wanneer het druk is en eigenlijk valt dat wel mee.
Het is natuurlijk wel beter om direct met 575 km/uur te gaan laden maar in de praktijk betekent het een twintig minuten meer laden.
Ik denk dat ze de dag vol beginnen vanuit huis en dat ze dan de eerste uren wel kunnen rijden. Het wordt later wel drukker.
Na bezoek aan het P85D event vanochtend kwam ik hier in Amsterdam aan met 39 rest (was toch al van plan hier even langs te gaan) en pikte nog net het laatste vrije plekje.
Laden startte met iets van 39 km/uur maar dat gaat wel sneller. Ik zit hier nu precies een uur te werken en heb nu 363 km. Er zijn nu plaatsen vrij dus ik houd niets onnodig bezet. Ik wilde alleen eens zien hoe het nu gaat wanneer het druk is en eigenlijk valt dat wel mee.
Het is natuurlijk wel beter om direct met 575 km/uur te gaan laden maar in de praktijk betekent het een twintig minuten meer laden.
Ik kwam ongeveer gelijk met jou aan, en volgens mij stonden er 3 of 4 taxi's te laden, toch? 2 chauffeurs hadden de lounge opgezocht en zaten koffie te drinken. Laadsnelheid was goed, mijn SuC buurman was bijna vol denk ik.
Ik sta nu in Amsterdam te laden met maar liefst 83km/uur (354 volt 44 ampere). Inmiddels weer genoeg in de accu om thuis te komen, maar als ik een volle accu wil kan ik een middagje gaan rondhangen in het naastgelegen Amsterdam Arena. Of misschien een training bekijken van Jong Ajax (of wat daar na vandaag nog van over is).
Ik heb vlak voor het wegrijden nog even met de portier gesproken. Er was een technische storing vanmiddag, vandaar de erg lage laadsnelheid. Men is ter plekke ook nog druk bezig met de verhuizing en de laatste verbouwingswerkzaamheden.duolader ? dan kan je beter aan de 22kw palen gaan laden...