Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Nederland (NL)

This site may earn commission on affiliate links.
1c1d020bf9124307c3925af5d4f37cbe.jpg

Mijn vrouw laadt auto op in Zwolle. Ziet er uitgestorven uit.
 
Weet iemand waarom de opstelling in Zwolle afwijkt van Oosterhout en Zevenaar? De enige reden die ik kan bedenken, is dat iedereen nu netjes moet parkeren, maar ik kan me niet herinneren dat dit op die andere plaatsen een probleem was.[/QUOTE]

Misschien is dat omdat er in de toekomst zo'n afdak boven kan komen met zonnepanelen, zodat het laadvermogen met nog zo'n 40kW geboost kan worden. Lijkt me in zwolle een mooie locatie voor, in oosterhout wat minder.
 
Suggestie die eerder is gedaan is dat dit het effect heeft dat er zo minder wordt geICEd... Het valt nu iig veel beter op...
Je staat in Zwolle wel dicht op elkaar denk ik..stond er vanavond met één andere auto.. viel toen wel mee dus.

Overigens viel me ook op dat je in de auto aan de lader in Zwolle zelfs Wifi hebt ...geen sterk signaal, maar veel sneller dan 3G ...
zwolle wifi aan suc.jpg


zwolle overview.jpg


Foto van Tesla Nederland via Twitter vandaag.


Weet iemand waarom de opstelling in Zwolle afwijkt van Oosterhout en Zevenaar? De enige reden die ik kan bedenken, is dat iedereen nu netjes moet parkeren, maar ik kan me niet herinneren dat dit op die andere plaatsen een probleem was.

Misschien is dat omdat er in de toekomst zo'n afdak boven kan komen met zonnepanelen, zodat het laadvermogen met nog zo'n 40kW geboost kan worden. Lijkt me in zwolle een mooie locatie voor, in oosterhout wat minder.[/QUOTE]
 
In de VS zie de Zwolle opstelling veel vaker. Belangrijk voordeel veel meer uitstraling voor Tesla zelfs al staat er niemand te laden. Wat mij betreft snel de SUC Zevenaar verplaatsen naar Van der Valk Duiven in een Zwolle opstelling. Wat een armoedige bedoeling is dat AC.
 
Ben 1x in Zevenaar geweest. De locatie heeft de uitstraling van een natte krant waar met modderschoenen overheen gelopen is. Oud, rommelig, slechte bestrating. Rommelig restaurant met zeer matige koffie.
Dan is Oosterhout een stuk netter, en wat ik nu van Zwolle zie spreekt me zeer aan!
 
Ik dacht dat we in Den Haag no-go area's hadden, maar als ik dit zo lees dan is de Schilderswijk of Spoorwijk niks vergeleken met Zevenaar... :p

Ik ben inmiddels een paar keer overdag in Zevenaar geweest. Geen onveilig gevoel gehad. Wel het sterke vermoeden dat er door sommigen vanuit de kofferbak gehandeld wordt.....
Daarnaast zou de horeca idd een stuk beter kunnen. De eerste keer dat ik er kwam had ik een bespreking met etentje gepland.... na het laden zijn we toen naar Duiven gereden.
Dus.... als ik de keuze heb voor Zevenaar of een andere SC dan kies ook ik voor een andere...
 
Ben 1x in Zevenaar geweest. De locatie heeft de uitstraling van een natte krant waar met modderschoenen overheen gelopen is. Oud, rommelig, slechte bestrating. Rommelig restaurant met zeer matige koffie.
Dan is Oosterhout een stuk netter, en wat ik nu van Zwolle zie spreekt me zeer aan!
Ik kan je geen ongelijk geven, maar een paar maanden terug waren we super blij met Zevenaar.
Ik heb er ook eens 's nachts gestaan. En toen kwam er een politiecombi de parking opgereden. Ik stond daar alleen dus ik neem aan dat ze zich afvragen wat ik daar stond te doen. Ze hebben geen vragen gesteld en zijn gewoon terug vertrokken.

(Combi = bestelwagen)