Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Nederland (NL)

This site may earn commission on affiliate links.
Ben nu aant laden in Tilburg en terwijl ik in de lobby zit te wachten, hoor ik de receptioniste bellen met Maurice. :smile:

image.jpg
 
Hé, Merijn, heb jij er zo'n "Tesla 100% Elektrisch" sticker op laten zetten, of is dat de loaner?

Dat is de loaner uit Den Haag. Maar ik vind de tekst wel cool. Er zijn toch nog veel mensen die niet beseffen dat het om een elektrische auto gaat dus die tekst levert extra exposure en gesprekken op.

Wie had deze loaner voor mij? Er lagen nog haarklemmetjes en haarelastiekjes bij de kinderstoeltjes. :)
 
Ik had de loaner een paar weken geleden. Stopt er bij het stoplicht een BMW naast me met een beetje belegen stel erin. De vrouw las de tekst en stootte haar man aan. Die ook kijken en ik had graag de discussie wel willen horen die daarna volgde. De vrouw was zichtbaar onder de indruk de man duidelijk niet. Stoplicht op groen mijn duim omhoog en ik denk dat man daarna terwijl zijn auto steeds kleiner werd in mijn spiegel misschien een beetje meer overtuigd was.
 
Dat is de loaner uit Den Haag. Maar ik vind de tekst wel cool. Er zijn toch nog veel mensen die niet beseffen dat het om een elektrische auto gaat dus die tekst levert extra exposure en gesprekken op.

Wie had deze loaner voor mij? Er lagen nog haarklemmetjes en haarelastiekjes bij de kinderstoeltjes. :)

Was deze loaner uit DH? Met die gordel die nog een uur in de wind naar vrouwenparfum stonk, en die rare kluunk onder de achterbank vandaan?

(Wel lekker zeg, zo'n performance +)
Was wel weer even slikken om daarna weer in een gewone S te rijden... :)
 
Is inderdaad gebruikelijk.
Het laadscherm instellen op kW i.p.v. km/h (ergens in Settings) geeft ook beter inzicht in het proces.
De km/h worden gemiddeld over de hele sessie weergegeven, terwijl je de actuele kW's real-time terug ziet lopen naar nagenoeg niets.
Als het bijv. nog maar 8 kW is, kun je net zo goed afkoppelen, dan gaat er bijna niets meer bij.