Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Nederland (NL)

This site may earn commission on affiliate links.
Mee eens. Urmond en Zwolle zijn prima. Eet er sinds er superchargers staan regelmatig met veel plezier.
Misschien is vd Valk Tiel ook een leuke nieuwe locatie.

Klopt .. de prijzen zijn meer dan ok voor het eten dat je krijgt. Ik zou nu niet speciaal een avondje gaan tafelen in vd Valk, maar met de SuC is een -gratis- tasje koffie altijd leuk meegenomen. Wat me er toe brengt, zijn er op andere SuC plaatsen ook "gratis" dingen te scoren :redface:?
 
Klopt .. de prijzen zijn meer dan ok voor het eten dat je krijgt. Ik zou nu niet speciaal een avondje gaan tafelen in vd Valk, maar met de SuC is een -gratis- tasje koffie altijd leuk meegenomen. Wat me er toe brengt, zijn er op andere SuC plaatsen ook "gratis" dingen te scoren :redface:?

Houd eens op met dat gratis gedoe!!! :cursing:

Bij welke Van der Valk is er een koffie te krijgen? In Zwolle aan de balie wist men nergens van.

Schaam je je niet? Met een auto van rond de ton, bedelen om een gratis kopje koffie van €2,-?
 
Houd eens op met dat gratis gedoe!!! :cursing:



Schaam je je niet? Met een auto van rond de ton, bedelen om een gratis kopje koffie van €2,-?


Oei .. ik zou het erg vinden moest je enkel een kop koffie drinken en niet eten; in de combo zie ik persoonlijk geen probleem. Ik zou anders nooit op die plaats stoppen om te eten. btw; Ik dacht dat de koffie 2,50 was. Enkel koffie drinken en het afbollen is inderdaad niet sportief, zeker niet als je dagelijks de SuC passeert.
 
Houd eens op met dat gratis gedoe!!! :cursing:

Schaam je je niet? Met een auto van rond de ton, bedelen om een gratis kopje koffie van €2,-?

Laten we het een beetje prettig houden mensen.

- - - Updated - - -

Zonet even bij de nieuwe superchargers in Amsterdam langs geweest. Was vooral voor de leuk, wilde even kijken of ze al werken.
Heb maar eentje geprobeerd, maar daar kwam geen enkel ampèretje uit. Ach, nog maar even wachten dan...:rolleyes:
 
Sta nu in Urmond te laden. Best wel gezellig in je eentje.
wel lekker veel Kw's.
 

Attachments

  • image.jpg
    image.jpg
    957 KB · Views: 324
  • image.jpg
    image.jpg
    2.8 MB · Views: 318
Last edited:
Back on topic: Sta nu bij Supercharger Amsterdam maar helaas. Geen power. Ziet er wel helemaal open uit maar auto geeft aan dat er geen power is

Ja, had ik ook net. Gelukkig was het niet echt nodig en zit nu bij Oosterhout, gewoon omdat het lekker zitten is hier en we morgen een gezinsuitstapje willen maken naar België dus maar even flink bijladen.
Voor wie het weten wil, ik betaal de koffie hoor :)
 
Ik moest bij de Amsterdam Arena zijn en zag de superchargers bij het nieuwe Tesla kantoor staan. Wat een mooie zicht locatie. Als het hek straks 24/7 open is, de afslag voordat je het Ajax stadion in rijdt (Of zal ik Arena zeggen?), 2x rechts. Kan niet missen. Even bijladen. Zie foto. Het was lekker rustig :). Later bleek waarom, nog geen stroom, blijkbaar te vroeg.
image.jpg

image.jpg

image.jpg
 
Ook ik ben zo te lezen een van de velen welke vandaag de SuC Amsterdam zonder stroom hebben getest. 

Iemand al bij supercharge.info gemeld? Als een buitenlandse gast op doorreis denk, hey, Amsterdam is open! staat hij daar straks... Ik was blij dat Waldlaubersheim open was, en dat Hans had gepost dat hij het deed want anders had ik echt een groot probleem gehad...
 
Schaam je je niet? Met een auto van rond de ton, bedelen om een gratis kopje koffie van €2,-?
Even voor de goede orde: 1) Ik drink thee en geen koffie, 2) tijdens het vriendelijke praatje kwam de SuC te sprake en gaf ze een compliment voor het bakkie, 3) ik betaal gewoon voor mijn thee en 4) ik heb nog nooit een gratis bakkie gevraagd.
En ja, laten we het vriendelijk houden.