You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
In Principe staat er een telefoonnummer op die stalls, en dat telefoonnummer is identiek aan het pechverhelping-nummer dat je ook in de documentatie en in je auto kan aflezen, of op de website van Tesla.Gisteren in Gouda deed de 1a stall het niet met de type 2 aansluiting.
Er waren er genoeg vrij dus voor mij geen probleem en op de 1b prima kunnen laden.
Ik heb gezocht maar nergens kunnen vinden waar je dergelijke storingen kunt door geven.
Bellen heeft geen zin want niemand neemt buiten kantoor uren de telefoon op.
In Principe staat er een telefoonnummer op die stalls, en dat telefoonnummer is identiek aan het pechverhelping-nummer dat je ook in de documentatie en in je auto kan aflezen, of op de website van Tesla.
Dit nummer heeft 3 keuzemogelijkheden: 1) je hebt pech, 2) je kan niet laden aan een supercharger, 3) je hebt een vraag over de bediening van je auto.
In geval 1 en 2 is dat 24/7 bemand.
Had je gebeld, dan had men je gevraagd om op een andere stall te proberen. Dus het enige wat scheelt is dat je had kunnen vertellen dat 1A het niet deed.
Een jaar geleden werd je idd nog gewoon doorverbonden met een call center in India buiten de kantooruren.Lijkt me heel sterk dat Tesla zelf geen pechondersteuning meer doet, zeker omdat dat in je garantie zit. Welke pechhulp zou je anders bellen?
Maar goed, ik heb al even niet meer het nummer gebeld
Nee, zelfs dat niet. De callcenters die ik aan de lijn kreeg, waren Europees en konden mijn Tesla profiel zien.Een jaar geleden werd je idd nog gewoon doorverbonden met een call center in India buiten de kantooruren.
ee, zelfs dat niet. De callcenters die ik aan de lijn kreeg, waren Europees en konden mijn Tesla profiel zien.
Gisteren in Gouda deed de 1a stall het niet met de type 2 aansluiting.
Er waren er genoeg vrij dus voor mij geen probleem en op de 1b prima kunnen laden.
Ik heb gezocht maar nergens kunnen vinden waar je dergelijke storingen kunt door geven.
Bellen heeft geen zin want niemand neemt buiten kantoor uren de telefoon op.
Dit had ik idd ook gelezen maar er gebeurd niets.
Heeft iemand de status van de SuC in Ridderkerk? Ik zie dat hij in Q4 2021 open zou moeten gaan. Ben benieuwd!
Ja ik denk ook dat hij daar gaat komen, maar op de meest recente luchtfoto's die ik heb kan ik nog geen teken van een SuC vinden, zie onderstaande afbeelding. Alleen rechts een aantal snel laders, maar die zijn niet van Tesla. Foto is van 29-10-2021.Geen idee maar het zou een fijne aanvulling zijn voor als ik terugkom van een lange reis om daar nog mooi relatief snel naar 30-40% te laden zodat ik m'n Tesla niet met een te lage SoC thuis neer zet. Voorheen was de keuze Dordrecht, Gouda of Leusen (afhankelijk van de richting).
Neem aan het het om de Van Der Valk daar bij de afslag gaat. Wel echt een prettige aanrij lokatie maar de noord kant bij de Mac, KFC en woonboulevard zou een betere keuze zijn. Er is ook nog ruimte daar bij het Beertjes restaurant maar die heeft weer beperkte openingsuren.
Even nieuwsgierig (en offtopic) kun je thuis niet opladen? Ik kom met enige regelmaat met erg lage SoC thuis. Gooi 'm dan direct aan thuislader (11 kW). Staat ie snel genoeg weer boven de 15 a 20%.Geen idee maar het zou een fijne aanvulling zijn voor als ik terugkom van een lange reis om daar nog mooi relatief snel naar 30-40% te laden zodat ik m'n Tesla niet met een te lage SoC thuis neer zet. Voorheen was de keuze Dordrecht, Gouda of Leusen (afhankelijk van de richting).
Even nieuwsgierig (en offtopic) kun je thuis niet opladen? Ik kom met enige regelmaat met erg lage SoC thuis. Gooi 'm dan direct aan thuislader (11 kW). Staat ie snel genoeg weer boven de 15 a 20%.