Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Nederland (NL)

This site may earn commission on affiliate links.
Je bedoelt zoiets? :)
Tesla Supercharger network - Page 499
In die thread ook discussie over hoe het nieuwe dashboard mogelijk relateert aan features in 6.0

Zou wel heel gaaf zijn als we zo'n soort bezettingsmonitor op ons scherm zouden kunnen toveren in de toekomst.

Bezetting Chargers.jpg
 
Voorkeuren

§
1
2
3
4
5
6
7
8
9
0
-
=
Backspace

Tab
q
w
e
r
t
y
u
i
o
p
[
]

Return



capslock
a
s
d
f
g
h
j
k
l
;
'
\

shift
`
z
x
c
v
b
n
m
,
.
/
shift


English


Deutsch


Español


Français


Italiano


Polski


Português


Русский




alt

alt





Voorkeuren


Weet iemand hoe dit zit? Is deze nu te gebruiken door iedereen?

Tip: haal eerst de kat van je toetsenbord! :tongue:
 
Volgens mij een nieuwe supercharger bij Emsburen (over de grens bij oldenzaal), als ik het plaatje moet geloven komt er nu geen supercharger meer in de buurt van Almelo of Zwolle.

Volgens de Tesla kaart (binnenkort) popt er nog wel eentje op westelijk van Emsbüren en volgens inschatting ergens in de buurt van Zwolle.

Edit, zie nu dat er al was gereageerd door ebullio. Sorry.
 
Heb gisteren geladen bij de SuC in Oosterhout. Stromende regen. Stekker van de SuC lag in de diepe plas water die zich bij laadstation 1A bevond. Hier stapte ik ook in terwijl ik haastig uitstapte. Fijn die natte sokken... Eerst de stekker maar wat uitgeschud en toen op hoop van zegen ingestoken. Had wel angst een enorme knal te horen maar dat viel gelukkig mee. Toen met een inmiddels eveneens doorweekt overhemd weer ingestapt.

Zou best fijn zijn als die SuC's tzt van een dak voorzien gaan worden net zoals bij de fossiele stations het geval is.:crying: