You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Laatst was er een geopend in Adam. Er zitten twaalf chargers net als in de Tesla autos in. Slim van Tesla, aantallen gaan zo lekker omhoog voor de productie.ik ken (helaas?) de hardware van een Suc niet in detail - maar uiteindelijk zijn het toch 'gewoon' gelijkrichters; zoals we die bvb in frequentiedrives vinden (de eerste stap daar is ook een gelijkrichter).
En daar heb ik dan weer wel veel ervaring mee; met zware vermogens én zowel continu gebruik als frequent schakelend. Laatste bedrijf naast een paar honderd kleine drives; ook 6 zware drives (>150kw) in verschillende toepassingen, slechts 1 maal een probleem in ruim (6 maal) 10 jaar ; = >87600 u. En die was dan stuk.
Maar ik heb wel begrepen dat de Suc is opgebouwd uit een groep kleinere gelijkrichters die parallel geschakeld worden. Als er zo eentje uit de serie stuk gaat; heeft de stall minder vermogen - maar dan wel permanent tot herstelling.
en die staan er rustig langer dan 45 minuten....Ik hoorde dat taxi chauffeurs een contract kunnen tekenen om te laden bij schiphol, maar betekend automatisch dat ze niet meer mogen laden in Amsterdam. Er staat altijd wel 50% aan taxi's!
Sta nu te laden met een start van 90 kW bij een SoC 80 kmLaden in Amsterdam begint zo langzaamaan niet meer leuk te worden. 23 kW tijdens de lunch met een warme accu en 20% volle batterij. Vuren daarentegen was een genot, veel stalls, weinig drukte en vlak bij snelweg
En pleuren ook hun peuken achterloos naast zich neer. Sorry hoor maar wat een aso’s bij sommige stalls is het echt een bende.en die staan er rustig langer dan 45 minuten....
Ook gele kentekens met andere beroepen staan er geregeld langer dan 45min of maken er een troep van. Generaliseren is te makkelijk. Denk dat het taxi onderwerp ook al meerdere keren is verduidelijkt in andere topics.En pleuren ook hun peuken achterloos naast zich neer. Sorry hoor maar wat een aso’s bij sommige stalls is het echt een bende.
Gratis koffieen die staan er rustig langer dan 45 minuten....
En pleuren ook hun peuken achterloos naast zich neer. Sorry hoor maar wat een aso’s bij sommige stalls is het echt een bende.
Zijn (helaas) Tesla batterijen tbv opslag zonnestroomVandaag zag ik aan de Kanaalweg in Utrecht wat Tesla kasten staan op een betaald parkeerterrein. Verder geen activiteiten mbt SuC's. Toch mogelijk een nieuwe SuC locatie?
WOW, gooit(pleurt) niet 90% van de rokers op straat in Nederland zijn sigaret op de grond....misschien een idee om wat van die staande asbakken daar neer te zetten.
Zie als fervent bezoeker van SUC Amsterdam met regelmaat Happy Meal boxen in het grind tegen het gebouw...zeker ook die vervelende taxi’s... Of tijdens wedstrijden van Ajax dat de stalls voor 90% bezet zijn terwijl er niemand in de auto of lounge zit...ook die taxi’s?
Waarom altijd dat negatieve gebral over de (Marokkaanse) taxirijders.
Ga eens een gesprek met de taxi rijders aan, zijn net mensen
"De anderen doen het ook" is geen argument.
Het feit dat er geen vuilbakken staan is geen reden om vuilnis op de grond te gooien. Dat neem je dan mee om thuis weg te gooien. Zelfs (ook!) sigarettenpeuken.
Een suc stall dient enkel en alleen om te laden, niet om te parkeren. Niet door een ICE, niet door een Tesla.
Het maakt verder niet uit of je nu Belg, Marokkaan, Nederlander, ZuidAfrikaanse-Canadese-Amerikaan of statenloos bent.
Het maakt niet uit of je CEO van een multinational of van je eigen zelfe bent.
Verbeter de wereld, begin bij een ander?
En zo ben ik weer de oude zak.
Iets anders [...] volle bak. Wat is het handigst om te gaan staan? Ik reed doot tot het einde van de rij, keerde en zag een nieuwkomer achteruit inparkeren. Op zich geen ramp, maar ik vroeg mij af waar te wachten als hij vol is.
Zo hallo! Da's lang geleden dat jij hier iets gepost hebt! Welcome Back!Kom er niet supervaak, maar in dergelijke gevallen stop ik vlak voor het rechtsafslaan en dus vóór de 1e stall. Rij je door dan wordt het al snel geknoei. Helemaal als er vanaf het reguliere parkeerterrein iemand in beweging komt.
Thanks, tijd voor een nieuwe - dus ik ben ook hier wat actieverZo hallo! Da's lang geleden dat jij hier iets gepost hebt! Welcome Back!
De dwazen die nog roken kosten ons tijdelijk wat meer ziekenhuisopnames, maar ze gaan gemiddeld nogal wat eerder dood.Leuk weetje over peuken:
Jaarlijks belanden er volgens onderstaand rapport 10 miljard peuken op straat in Nederland.
Dat is omgerekend zo'n 10.000 ton zwerfafval.
http://kenniswijzerzwerfafval.nl/download_document/450