Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Spotify in de S

This site may earn commission on affiliate links.
Heel erg gaaf! Eindelijk :)

Wat ik me afvroeg: ik heb TuneIn ooit een keer geprobeerd en het viel me direct op dat de hele user interface een stuk trager werd. Erg storend om merkbaar te moeten wachten als je bijvoorbeeld even de stuurverwarming wil aanzetten.
Hebben jullie ook die ervaring? Misschien een manier om het te voorkomen? (behalve geen streaming luisteren...)

Ik gebruik bijna niets anders dan TuneIn, zonder enig probleem.
 
aangezien ik zelf geen premium account heb bij Spotify even deze vraag: wat zijn de voordelen van zo een account in de S?

Omdat niet helemaal bekend is wat Tesla heeft kunnen bedingen in hun contract met Spotify is het nog even gissen wat het verschil zal zijn tussen het standaard Testla account v.s. Je Premium account. Wat je in ieder geval hebt als premium Spotifier is je huidige playlists in de interface van Tesla.

eacc394ef7088b77838aaabe43835276.jpg


Ik ben (als Premium subscriber van Spotify) in ieder geval super blij met deze toevoeging!

** Uninterrupted listening betekend géén reclame tussen de nummers. Ik verwacht ook dat het Tesla account geen reclame tussen de nummers zal geven...
 
Omdat niet helemaal bekend is wat Tesla heeft kunnen bedingen in hun contract met Spotify is het nog even gissen wat het verschil zal zijn tussen het standaard Testla account v.s. Je Premium account. Wat je in ieder geval hebt als premium Spotifier is je huidige playlists in de interface van Tesla.

.....

Ik ben (als Premium subscriber van Spotify) in ieder geval super blij met deze toevoeging!

** Uninterrupted listening betekend géén reclame tussen de nummers. Ik verwacht ook dat het Tesla account geen reclame tussen de nummers zal geven...

Zover nu bekend kun je in de auto gewoon een nieuw account aanmaken waarmee je "uninterrupted" kunt luisteren naar nummers en hele albums.
Nadeel van je eigen account koppelen is wel dat je maar op 1 plek kunt luisteren. Als je dus in de auto stapt stopt het afspelen thuis op de Sonos.
 
Guys,

voor degenen die geen premium hebben:
http://www.theverge.com/2015/12/21/...tify-international-europe-australia-hong-kong

http://www.nu.nl/gadgets/4186840/tesla-rijders-krijgen-gratis-spotify-in-auto.html

Blijkbaar krijgt iedereen gratis premium in de auto! :biggrin:

Ik heb al premium, dus voor mij is het alleen mooi om in te loggen voor je playlists. Maar voor de anderen natuurlijk top!


Wauw! Bizar dit zeg! Ook ik heb al premium, maar dit hebben ze toch goed voorelkaar! Nu hopen dat de app zelf ook een echt fatsoenlijke update heeft gekregen..
 
Nadeel van je eigen account koppelen is wel dat je maar op 1 plek kunt luisteren. Als je dus in de auto stapt stopt het afspelen thuis op de Sonos.

Als mijn sonos thuis de muziek automatisch overneemt als ik uit mijn Tesla stap, kan ik wel leven met dat ene nadeel. Wordt natuurlijk wel problematisch als mijn vrouw ook spotify in de tesla luistert, dan stopt de muziek thuis[emoji16]. Maar ik neem aan dat je per driver een eigen spotify account kan instellen die dat probleem tegen gaat[emoji106][emoji41]
 
Erg goed nieuws inderdaad!
Enige probleem is dat mijn vers afgeleverde Model S (11 dec) vanaf dag 1 audio van de meeste digitale bronnen (oa USB en Rdio) niet goed afspeelt: door alle speakers aan de rechterkant klinkt alleen maar ruis, zoals een fm radio die niet op een zender staat afgestemd. En ik vrees dat Spotify ditzelfde euvel zal hebben... Ik heb begin Jan een afspraak bij SeC Amsterdam gemaakt hiervoor.

Beetje slordig voor een nieuw afgeleverde auto, maar FM, DAB en Bluetooth streaming gaan wel goed dus ik red me wel in de tussentijd. Maar nu Spotify erbij komt wordt het een ander verhaal! :wink:

Had ik ook (levering 14/12). 's Anderendaags gebeld, storing heel snel kunnen inpointen, paar uur later telefoon van een ingenieur van Tilburg die zei dat een OTA update was doorgestuurd en probleem was weg.

Indien jouw servicecentrum geen raad weet, laat ze even hun collega's in Antwerpen bellen.
 
Als mijn sonos thuis de muziek automatisch overneemt als ik uit mijn Tesla stap, kan ik wel leven met dat ene nadeel. Wordt natuurlijk wel problematisch als mijn vrouw ook spotify in de tesla luistert, dan stopt de muziek thuis[emoji16]. Maar ik neem aan dat je per driver een eigen spotify account kan instellen die dat probleem tegen gaat[emoji106][emoji41]
Koppelen met Premium account is dan weer geen optie? Dan gaat of in de auto of thuis de muziek uit..
 
Ik denk dat het wellicht een goed idee is om een 2e apart spotify account te gebruiken in de Tesla als dit gratis account toch weinig verschil biedt met een betaald premium account. Daarmee kan je partner/gezin gewoon spotify op de sonos blijven gebruiken terwijl jij in de Tesla van de muziek geniet op weg naar een lang weekendje skiën bijvoorbeeld[emoji6]