Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Spotify in de S

This site may earn commission on affiliate links.
Iemand ook last van niet kunnen laden van spotify account tesla laatste dagen?
Dank alvast.
 

Attachments

  • IMG_0582.JPG
    IMG_0582.JPG
    333.1 KB · Views: 69
Weet iemand of het mogelijk is om de spotify-playlist van het Tesla-account te downloaden, publiceren of benaderbaar vanuit een ander spotify-account is?

Ik heb inmiddels een prachtige playlist samengesteld door bij ieder topnummer consequent het ' vinkje' aan te zetten. Deze zou ik ook vanaf mijn eigen account wel willen afspelen. Vanuit mijn eigen account is het mij wel gelukt om een playlist te publiceren en deze daardoor als basis voor mijn Tesla-playlist te maken. Maar kan dit ook andersom???
 
Weet iemand of het mogelijk is om de spotify-playlist van het Tesla-account te downloaden, publiceren of benaderbaar vanuit een ander spotify-account is?

Ik heb inmiddels een prachtige playlist samengesteld door bij ieder topnummer consequent het ' vinkje' aan te zetten. Deze zou ik ook vanaf mijn eigen account wel willen afspelen. Vanuit mijn eigen account is het mij wel gelukt om een playlist te publiceren en deze daardoor als basis voor mijn Tesla-playlist te maken. Maar kan dit ook andersom???

Hoe heb je de playlist uit je eigen account gevonden in de Tesla? Heb je je eigen playlist gewoon publiek gemaakt en daar op gezocht?
 
Hoe heb je de playlist uit je eigen account gevonden in de Tesla? Heb je je eigen playlist gewoon publiek gemaakt en daar op gezocht?
Inderdaad. Ging niet zonder slag of stoot, maar ik heb er ook een unieke naam aan gehangen. Bij een naam als 'topsongs' of 'random' vind jet het in de Tesla-spotify nooit terug. Heb gewoon mijn telefoonnummer gebruikt ;-).
 
  • Love
Reactions: Jelger
Inderdaad. Ging niet zonder slag of stoot, maar ik heb er ook een unieke naam aan gehangen. Bij een naam als 'topsongs' of 'random' vind jet het in de Tesla-spotify nooit terug. Heb gewoon mijn telefoonnummer gebruikt ;-).

Weet iemand of het mogelijk is om de spotify-playlist van het Tesla-account te downloaden, publiceren of benaderbaar vanuit een ander spotify-account is?

Ik heb inmiddels een prachtige playlist samengesteld door bij ieder topnummer consequent het ' vinkje' aan te zetten. Deze zou ik ook vanaf mijn eigen account wel willen afspelen. Vanuit mijn eigen account is het mij wel gelukt om een playlist te publiceren en deze daardoor als basis voor mijn Tesla-playlist te maken. Maar kan dit ook andersom???

Waarom log je niet gewoon in de Tesla in met jouw eigen account?
 
Ik heb een Family account met 6 gebruikers. Ik bedoel niet het aantal gebruikers maar om het aantal gelijktijdige streams per gebruiker.
Heb jij daar wel een speciale account voor gevonden?
Mijn eigen account wordt niet gelijktijdig thuis of in de auto gebruikt. Sterker nog thuis is het domein van vrouw en kinderen...mijn eigen account gebruik ik alleen in de Tesla.

Misschien is een apart eigen / Tesla account een optie voor je.
 
Weet iemand of het mogelijk is om de spotify-playlist van het Tesla-account te downloaden, publiceren of benaderbaar vanuit een ander spotify-account is?

Ik heb inmiddels een prachtige playlist samengesteld door bij ieder topnummer consequent het ' vinkje' aan te zetten. Deze zou ik ook vanaf mijn eigen account wel willen afspelen. Vanuit mijn eigen account is het mij wel gelukt om een playlist te publiceren en deze daardoor als basis voor mijn Tesla-playlist te maken. Maar kan dit ook andersom???

Heeft hier inmiddels iemand ervaring mee, is er een export van de playlist naar USB te maken o.i.d. ?
Zit de playlist van de Tesla-account in de auto of kan deze meeverhuizen naar een andere Tesla ?