Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software versie 8.1

This site may earn commission on affiliate links.
Sedert de laatste up date, 17.26.76 (jawel, ik loop wat achter blijkbaar), 2 dingen die niet meer werken:
  • Data sharing. Als ik dit activeer, krijg ik de popup met vraag om akkoord te gaan, ik ga akkoord, toch blijft setting inactief.
  • Zetelaanpassing aan driver die gelinkt is aan de keyfob.
Nog iemand iets gelijkaardig?
 
Eerlijk is eerlijk: vandaag in de dichte mist van de polders rond Spijkenisse naar Amsterdam toch weer genoten van de auto in het algemeen en van Autosteer in het bijzonder! Een heerlijk ritje door toch dichte mist waar Autosteer het uitstekend deed: smooth as silk met geen enkele "aarzeling" of ander nerveus gedrag en geen rare remacties. Zou zou AS het eigenlijk altijd moeten doen! Maar voor vandaag niets als lof! Mag ook wel eens een keer gezegd worden ;-)
 
Mijn Autopilot aarzelt vaak als hij een vrachtauto in de rechterrijbaan spot. Ook / vooral als die vrachtauto nog vrij ver weg is. Hij houdt dan een beetje in, alsof hij niet echt durft in te halen, maar het toch maar doet.

Vanochtend AP niet gebruikt in de dichte mist, maar als die aarzeling in die omstandigheden weg is, dan kan dat erop duiden dat de camera (Tesla Vision) de vrachtauto gewoon niet ziet, alleen zijn radar gegevens kan gebruiken en dus ook niet gaat aarzelen wat hij met dat object aan moet. Of dit nu echt een verbetering is.....
 
  • Like
Reactions: BertXL
De uitrol is begonnen en is zowel AP1 als AP2. Als AHB idd erin zit dan weer een klein stapje verder.
upload_2017-8-18_5-9-48.png
 
  • Helpful
Reactions: Bernie298
Vreemd fenomeen gisteren met de telefoon gisteren: bij iemand bellen hoorde ik geen toon dat de telefoon overging, en als die andere persoon dan opnam kon die persoon mij wel horen maar andersom niet. En tegelijkertijd met navigatie deed op het grote scherm wel de route aanwijzingen het maar liep de kaart niet mee en was het symbooltje van de pijl niet aanwezig. In het dashboard deed wel alles het. Bij de SuC in Apeldoorn aangekomen een reset en alles deed het weer.
 
Dat help bij t uitstappen, moet je wel ff wachten, maar niet bij t instappen. Zodra de deur wordt geopend wordt de stoel in je rijpositie gezet.
Ik heb 3 driver profielen: uitstappen, rijden en autopilot. Als ik parkeer, zet ik mijn profiel op uitstappen. Als ik instap, zet ik mijn profiel op rijden. Als ik AP aanzet op de snelweg, zet ik het profiel op autopilot. Rij ik van de snelweg af, zet ik het profiel weer op rijden.