Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 2024.8.*

This site may earn commission on affiliate links.
Weet iemand hoe je nu een dashcam opname kan opslaan? Vroeger zat er een dashcam icoontje ergens boven die je kon indrukken, en aan dat icoontje kon je ook zit of er eventueel een probleem met je usb is. Nu sla ik op met een voice command maar ik vond het icoontje toch wel fijner. Ik weet niet sinds welke update het icoontje is verplaatst of weggehaald.
In menu is er een rode stip zichtbaar als camera's actief zijn.

Druk je op de knop waar het rode lampje in zit (in menu / knop met autosymbool linksonder) dan worden de beelden opgeslagen (opslaan wordt ook vermeld op dat moment)
 
In menu is er een rode stip zichtbaar als camera's actief zijn.

Druk je op de knop waar het rode lampje in zit (in menu / knop met autosymbool linksonder) dan worden de beelden opgeslagen (opslaan wordt ook vermeld op dat moment)
Bedankt. Wel balen dat je nu door het menu heen moet tijdens het rijden. Dan toch maar de voice command gebruiken, ook al snapt ie vaak niet wat ik vraag.
 
Weet iemand hoe je nu een dashcam opname kan opslaan? Vroeger zat er een dashcam icoontje ergens boven die je kon indrukken, en aan dat icoontje kon je ook zien of er eventueel een probleem met je usb is. Nu sla ik op met een voice command maar ik vond het icoontje toch wel fijner. Ik weet niet sinds welke update het icoontje is verplaatst of weggehaald.
Je kunt dat icoontje toch gewoon onder in de balk zetten?
 
  • Like
Reactions: Niek and job-lek
Dat is 1 te veel.
1715227405866.jpeg


Je kunt gewoon onderin je balk het dashcam icoontje toch neerzetten?
 
Weet iemand hoe je nu een dashcam opname kan opslaan? Vroeger zat er een dashcam icoontje ergens boven die je kon indrukken, en aan dat icoontje kon je ook zien of er eventueel een probleem met je usb is. Nu sla ik op met een voice command maar ik vond het icoontje toch wel fijner. Ik weet niet sinds welke update het icoontje is verplaatst of weggehaald.
Ik heb het camera icoontje onder aan het scherm gedocked. Door er op te drukken maakt hij een dashcam opname. Je kunt dan ook de status van de usb zien.