You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik vind het niet erg byzonder. 17.24.28 is niet echt feest. Ik hoop dat ze autosteer ellende fixen.Heel bijzonder: nu al een update terwijl ik al op 17.24.28 zit
En kregen jullie (de .30 mensen) 17.24.28 allen via een service center? Maw is dat vooralsnog de enige weg om .30 te bemachtigen?hier net ook 17.24.30 binnen - 2 dagen na 17.24.28
Ik zou nog even wachten, tenminste als je autosteer wilt gebruikenEn ik zit nog steeds op 17.17.17. Had inmiddels toch wel minimaal 17.24.28 verwacht...
Nope, gewoon thuis (WIFI)En kregen jullie (de .30 mensen) 17.24.28 allen via een service center? Maw is dat vooralsnog de enige weg om .30 te bemachtigen?
Hier zowel 17.24.28 als 17.24.30 gewoon thuis (wifi)Nope, gewoon thuis (WIFI)
Herstel: 17.24.28 kreeg ik idd bij de SeC. Ik las verkeerd... . 17.24.30 kreeg ik wel thuis.
Zelfs op mijn Classic is 17.24.28 niet perfect. De ruitenwissers zijn weer eens hopeloos bezig op allebei de automatische standen. Eerste bolletje: te traag. Tweede bolletje: nog trager!Ik vind het niet erg byzonder. 17.24.28 is niet echt feest. Ik hoop dat ze autosteer ellende fixen.
Nee hoor, het auto wissen is er nog niet voor AP2.Zelfs op mijn Classic is 17.24.28 niet perfect. De ruitenwissers zijn weer eens hopeloos bezig op allebei de automatische standen. Eerste bolletje: te traag. Tweede bolletje: nog trager!
Ik denk dat ze de ruitenwisserprogrammatuur gebruiken als inwerkprogramma voor de stagiairs. En die begrijpen het versiebeheer nog niet zo goed, zodat ze voor 17.24.28 een versie van drie jaar geleden hebben ingecheckt. Aan het automatisch wissen op een AP2 auto zijn ze dus nog lang niet toe. (Die functie staat toch nog uit?)
Dat is ook met 17.24.30 een ongrijpbaar en onvoorspelbaar fenomeen. Als ze op de navigatie blijven steunen voor het bepalen waar je rijd en daarmee de max snelheid wordt bepaald, kunnen ze aan Autosteer blijven sleutelen tot ze een ons wegen maar wordt het niet beter. Want ik heb nog geen enkele indicatie dat ze nu verkeersborden kunnen lezen. En als ze dat al kunnen: fijne wedstrijd met onze fijne regels van tussen 19:00-06:00 130km/u en daarbuiten 100km/u en dat soort grappen. Overigens: op (mijn) AP2 is Auto Lane Change nog steeds NTW (Next To Worthless). Op AS is de afstand wel beduidend groter, op TACC is de afstand hetzelfde. Maar de eerste 100km met 17.24.30 geeft wel een veel "smoother" gevoel dus volgens mij gaat het echt de goede kant op.Ik heb vandaag eindelijk een rondje NL gereden met 17.24.28. Op een paar plekken deed ie vreemd: op de N11 vond AP1 tot twee keer toe dat de maximum snelheid 70 km/u was en niet 100, maar verder werkt het prima. De auto blijft nu meteen midden in de baan rijden na inschakelen AP, dat was met 17.17.17 altijd een drama: de eerste kilometer schurkte ie tegen de rechterstreep aan.
Baanwissel is véél beter geworden. Na 5 keer knipperen kan je de richtingaanwijzer alweer loslaten en maakt hij toch de manoeuvre af. Afstand tot voorligger is niet groter dan eerst. En op de terugweg heeft ie nergens gemekkerd dat er een AP snelheidslimiet zou zijn. Een beetje vaag is dat wel.
Die grafiek dateert nog van voor de grote septemberupdate (7.0?).Sommige informatie vertelt niet het hele verhaal. Zoals bijvoorbeeld de grafiek over de positie op de weg van het gewaardeerde forumlid Hans Noordsij.
Heel zeker dat AP1 wel borden leest! Een zelfgemaakt 30 km bord langs de straat werd opgemerkt en als echt geregistreerd. Dit was al een jaar geleden.Dat is ook met 17.24.30 een ongrijpbaar en onvoorspelbaar fenomeen. Als ze op de navigatie blijven steunen voor het bepalen waar je rijd en daarmee de max snelheid wordt bepaald, kunnen ze aan Autosteer blijven sleutelen tot ze een ons wegen maar wordt het niet beter. Want ik heb nog geen enkele indicatie dat ze nu verkeersborden kunnen lezen. En als ze dat al kunnen: fijne wedstrijd met onze fijne regels van tussen 19:00-06:00 130km/u en daarbuiten 100km/u en dat soort grappen. Overigens: op (mijn) AP2 is Auto Lane Change nog steeds NTW (Next To Worthless). Op AS is de afstand wel beduidend groter, op TACC is de afstand hetzelfde. Maar de eerste 100km met 17.24.30 geeft wel een veel "smoother" gevoel dus volgens mij gaat het echt de goede kant op.