Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 6.2 en eerste rit

This site may earn commission on affiliate links.
Onderweg naar Kroatie liep ik in Oostenrijk tegen dit bugje op. Plots schoot de groene lijn omhoog. Naarmate de rit vorderde trok ik hem steeds meer weer richting de grijze.
 

Attachments

  • image.jpg
    image.jpg
    132.9 KB · Views: 353
Waar de groene lijn de dalen in de grijze afvlakt, waren in werkelijkheid tunnels terwijl hij dacht dat de weg over de berg lag. Het bugje sloeg wel toe aan het einde van een tunnel dus wellicht was dat wel gevolg van wat interactie daaromtrent
 
Knap hoe Tesla steeds weer nieuwe manieren weet aan te boren om nieuwe sales te generen. Ronduit teleurstellend begint zolangzamerhand de snelheid van het nakomen van beloften te worden.

Uit de conf call van vandaag:
De beta release van v7 komt over 2 a 3 weken. Dus er zit nog wat extra vertraging op.
Vraag is dan hoe lang de beta testers nodig hebben alvorens ze een public release doen.
 
Thanks, interessant om te lezen! Ik begin wel aardig nieuwsgierig te worden naar V7. Er wordt steeds meer bekend :)

Hopelijk werken heel veel dingen net even beter, met een beetje geluk ook de navigatie. Om eerlijk te zijn vind ik dat nuttiger dan een nog net iets snellere Tesla, maar goed, een ludicrous mode zal wel goed zijn voor de inkomsten vermoed ik.