Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Vendor Nieuwe "Vendor" op het België en Nederlands forum: Tesland

This site may earn commission on affiliate links.
Je had je discussie over het al dan niet wenselijk zijn van commerciële posts misschien best in een apart draadje gedaan? Nu krijgt deze 'vendor' een hoop negatieve posts in zijn draadje omwille van een ideologisch verschil dat jij hebt tov de beheerders van dit forum? Jij werkt toch ook niet voor niks?

Ik ben overigens geen vast cliënteel. Ben er nog maar 1 keer geweest maar wel naar alle tevredenheid geholpen geweest.

Ik vind het aantal negatieve posts t.o.v. de positieve posts juist heel erg meevallen!
Zelden krijgt een “vendor” draadje zo veel reacties als deze!

Ik ben toch wel een beetje geroerd door alle mooie woorden en bijval doe ik hier krijg.
Bedankt allemaal.
 
Ik ben (nog) geen klant van Tesland en heb over het algemeen een hekel aan reclame (op straat, op tv en op internet). Maar ik heb toch een dislike gegeven op een post van je omdat ik de toon te fel vond en de boodschap te veel op Herbert gericht.

Modereren lijkt me overigens iets moeilijks.
Het gaat vaak off topic hier, maar verplaatsen zorgt er soms voor dat de context onduidelijk wordt. Ben blij dat ik het niet hoef te doen. :rolleyes:
Bedankt @Right_Said_Fred

Luister, linkjes en zelf promotie met commercieele bedoeling mochten in dit forum in het geheel niet niet. Vond ik echt goed, was ik blij mee. De OP (original poster) legt cash neer, en dan mag het opeens wel. Ik vind het een verkeerde negatieve ontwikkeling en maak daar een opmerking over. Misschien had ik het iets genuanceerder moeten brengen, ik heb helemaal niets tegen Herb of TL en val hem ook niet aan op een prachtig service gericht bedrijf en ontwikkeling. Zoals ik al in deze thread aangaf, it is what it is en heb er maar mee te dealen.

Vervolgens modereer jij replies weg en plaats je die in een ontzettend kneuterige topic waar een reply niet eens mogelijk is, en is me de mond gesnoerd. Dat is wel degelijk over moderatie en druk je de discussie in het voordeel van OP. Vervolgens word ik zo ongeveer afgefikt door alle klanten van TL, ... omdat ik mijn mening verkondig. Bedankt voor alle dislikes mannen.

Je meet hier met twee maten. OP (original poster) heeft een redelijk grote reply gegeven waar ik toch echt wordt neergezet als newbie ofzo die klaarblijkelijk niet een kritische noot mag geven, die comment laat je wel staan. Tja, want Herb brent nu geld in het laatje. En tja een jaar lid zijn en maar drie replies per maand gegeven, ja dan tel je niet volgens Herb. Oh, tenzij je betaald natuurlijk volgens sommigen?

Ik ben echt een aardig persoon, een volwassen vent van 46 die in de ICT werkt met een passie voor Tesla in het bezit van een prachtige MS 2015 die ik notabene in de planning had staan stond voor een dechrome aankomende zomer, dat wilde ik overigens bij OP laten doen. Deze topic en ontwikkeling zat me echter niet lekker en gaf daar een mening over. Je hebt me hier de mond gesnoert en me laten affikken door de vaste clientele van OP.

BTW als je zelfs ook deze weg modeerd dan moet je er echt mee stoppen.

Nou, let op daar komen de dislikes.
 
Je had je discussie over het al dan niet wenselijk zijn van commerciële posts misschien best in een apart draadje gedaan? Nu krijgt deze 'vendor' een hoop negatieve posts in zijn draadje omwille van een ideologisch verschil dat jij hebt tov de beheerders van dit forum? Jij werkt toch ook niet voor niks?

Ik ben overigens geen vast cliënteel. Ben er nog maar 1 keer geweest maar wel naar alle tevredenheid geholpen geweest.
Als “nieuwe” gebruiker het afgelopen jaar herken ik in alle bijdragen van iedereen logische en terechte punten.

Vendor die het open en netjes wil doen, daar geld voor betaalt etc. Anderzijds een langdurig lid dat graag de gewaardeerde non-commerciële insteek bewaart en wijst op eerder gevoerde discussies, een moderator die tijd en moeite steekt in het kanaliseren van de ontwikkeling van een groeiend en succesvol forum.

Laten we proberen de dialoog te waarderen, naar elkaar te luisterend en accepteren dat het vanzelfsprekend is dat we verschillen van inzicht zullen hebben, en die zullen blijven bediscussiëren.

Mijn voorstel zou we zijn om even in de spiegel te kijken en ons af te vragen of bovenstaande discussie niet wat snel -door alle betrokkenen- persoonlijk lijkt te zijn gemaakt. Heb die indruk, en dat lijkt me iets om te proberen te voorkomen.
 
ON TOPIC:

Beste Herbert, binnenkort hoop ik ook een Tesla M3 te ontvangen. Zelf woon ik niet al te ver van Almere. Is het mogelijk om bij Tesland langs te komen om je te oriënteren op een aantal van de produkten, die jullie voeren en die eventueel direct te laten installeren?
 
Luister, linkjes en zelf promotie met commercieele bedoeling mochten in dit forum in het geheel niet niet. Vond ik echt goed, was ik blij mee. De OP (original poster) legt cash neer, en dan mag het opeens wel. Ik vind het een verkeerde negatieve ontwikkeling en maak daar een opmerking over. Misschien had ik het iets genuanceerder moeten brengen, ik heb helemaal niets tegen Herb of TL en val hem ook niet aan op een prachtig service gericht bedrijf en ontwikkeling. Zoals ik al in deze thread aangaf, it is what it is en heb er maar mee te dealen.

Vervolgens modereer jij replies weg en plaats je die in een ontzettend kneuterige topic waar een reply niet eens mogelijk is, en is me de mond gesnoerd. Dat is wel degelijk over moderatie en druk je de discussie in het voordeel van OP. Vervolgens word ik zo ongeveer afgefikt door alle klanten van TL, ... omdat ik mijn mening verkondig. Bedankt voor alle dislikes mannen.

Je meet hier met twee maten. OP (original poster) heeft een redelijk grote reply gegeven waar ik toch echt wordt neergezet als newbie ofzo die klaarblijkelijk niet een kritische noot mag geven, die comment laat je wel staan. Tja, want Herb brent nu geld in het laatje. En tja een jaar lid zijn en maar drie replies per maand gegeven, ja dan tel je niet volgens Herb. Oh, tenzij je betaald natuurlijk volgens sommigen?

Ik ben echt een aardig persoon, een volwassen vent van 46 die in de ICT werkt met een passie voor Tesla in het bezit van een prachtige MS 2015 die ik notabene in de planning had staan stond voor een dechrome aankomende zomer, dat wilde ik overigens bij OP laten doen. Deze topic en ontwikkeling zat me echter niet lekker en gaf daar een mening over. Je hebt me hier de mond gesnoert en me laten affikken door de vaste clientele van OP.

BTW als je zelfs ook deze weg modeerd dan moet je er echt mee stoppen.

Nou, let op daar komen de dislikes.
Bovenstaande reactie had je misschien beter in een PM direct aan de moderator gestuurd, ipv hier publiek te posten.

@Right_Said_Fred: misschien is het een idee om het forum etiquette draadje wat uit te breiden met info over vendors en moderatie, dan hoef je voortaan alleen maar een link naar de juiste post in dat draadje te plakken met wat feel good we zijn vriendjes vulling (en als het kan in een directe pm aan de klager of overtreder ipv publiek).
Scheelt een boel off topic gezeur (zoals mijn post hier :D)
Verder prima om nu wat ervaring op te doen met moderatie voordat de meute model 3 rijders eraan komt... Reken maar dat er nog wel wat gezever komt over het wel of niet openen van nieuwe draadjes :D:D:D
 
@Herbie65 Wanneer heb je rubber koffermatten voor de model 3?
De Weathertech matten lever ik nu inmiddels voor alle Tesla’s. We zijn officieel WeatherTech dealer geworden.
Helaas zijn er nog geen matten voor de voorste rij voor de Model 3, maar voor alle andere posities en Modellen zijn ze vanaf heden leverbaar.

PS. De snelheidsproblemen met de website zijn grotendeels opgelost. Ik vrees echter dat ik met de Magento 2 site op zoek moet naar een andere server, om het helemaal op te lossen. Iemand tips?
 
Dank Lars, maar dat zijn nog al prijzen, Minimaal €1000 per jaar.... Dan moet ik de prijzen van de producten flink omhoog gooien.....

Mmm, ja dat is wat buiten proporties voor de bezoekersaantallen die je nu hebt waarschijnlijk ;-)
Heb even intern nagevraagd en we hebben ook goede ervaringen met www.skyberate.nl, die zijn qua prijs een stuk vriendelijker, zodat je je prijzen niet hoeft te verhogen ;-)
 
Mogge @Herbie65,

Ik heb gisteren genoten van een yt-video van twee (op zijn zachtst gezegd) aanwezige oosterburen, welke Tesland bezochten. Geweldig! Beide heren waren zéér onder de indruk en uiterst complimenteus over de organisatie, producten en bovenal de inzet van haar medewerkers. Chapeau! Ook ik heb een wensenlijst voor mijn upcomming M3P en zal hiervoor ff een PM sturen. Ik begreep uit de video dat je gaat verhuizen. Voor wanneer staat dit gepland?