Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Vendor Nieuwe "Vendor" op het België en Nederlands forum: Tesland

This site may earn commission on affiliate links.
@Herbie65 stap over op WordPress met woocommerce, veel gratis plug-ins, mooie templates, makkelijk zelf aan te passen, geen ingewikkelde en dure server nodig etc. Heb altijd gedoe gehad met Magento en ook Joomla
Magento belooft heel breed te zijn (je kan bijvoorbeeld meerdere shops met dezelfde producten vullen, een beetje zoals Coolblue deed) maar in de praktijk is het nogal omslachtig. Woocommerce geeft meer mogelijkheden, maar de geavanceerde opties kosten ook wel wat. Al bij al ben je sneller weg met Woocommerce voor een kleine tot middelgrote shop.
 
  • Funny
Reactions: Arthur80
Magento belooft heel breed te zijn (je kan bijvoorbeeld meerdere shops met dezelfde producten vullen, een beetje zoals Coolblue deed) maar in de praktijk is het nogal omslachtig. Woocommerce geeft meer mogelijkheden, maar de geavanceerde opties kosten ook wel wat. Al bij al ben je sneller weg met Woocommerce voor een kleine tot middelgrote shop.

Precies voor de webshop van tesland is woocommerce perfect, heb meerdere gemaakt en zelfs een webshop voor bedrukte artikelen. Alles kan
 
Ik heb goede ervaringen met Tesland. De allereerste keer was iets minder. Ik had een achterbank beschermhoes besteld voor onze hond. Ze hadden een verkeerde zending binnen gekregen, en die miste een paar flappen. Perfect opgelost door meteen een nieuwe (goede) te sturen. De oude mocht ik houden, voor het geval ik er nog iemand blij mee kon maken.
 
  • Like
Reactions: Herbie65
Mogge @Herbie65,
Ik heb gisteren genoten van een yt-video van twee (op zijn zachtst gezegd) aanwezige oosterburen, welke Tesland bezochten. Geweldig! Beide heren waren zéér onder de indruk en uiterst complimenteus over de organisatie, producten en bovenal de inzet van haar medewerkers. Chapeau! Ook ik heb een wensenlijst voor mijn upcomming M3P en zal hiervoor ff een PM sturen. Ik begreep uit de video dat je gaat verhuizen. Voor wanneer staat dit gepland?

Op dit moment is het grootste gedeelte van het interieur gereed, Volgende week nieuwe vloer er in. Deze moet nog even een weekje drogen en dan kunnen we heel voorzichtig aan beginnen te verhuizen. 1 December is de huur van het huidige pand opgezegd. Dus dan moeten we er in zitten.
We kunnen in dit pand aan 6 auto's tegelijk werken, dus een klein" beetje groter dan voorheen.

Wij zijn niet alleen een webshop, maar meer een service center voor installatie van al onze producten. Dit in tegenstelling tot andere concullega's.
Wat wij ook in de nieuwe werkplaats weer gaan doen is de mogelijkheid voor de klant om bij de installatie aanwezig te zijn. We zijn er de afgelopen jaren achtergekomen dat dat door de klant als prettig ervaren wordt. De wachtruimte zullen we dan ook in de werkplaats integreren, dus de klant heeft dan de keus om te werken, kennis te maken met mede teslarijders, of naar de werkzaamheden te kijken.

Opening staat gepland voor 6-7 december (als ik niet vlieg) Uiteraard zal dat hier bekend gemaakt gaan worden en ik verwacht dan ook weer veel lezers van dit forum te zullen ontmoeten.

sneakpeak: Wij zijn ook van plan om een maandelijkse tesla(nd) borrel te organiseren (bijv laatste vrijdagmiddag-avond van de maand)
Met open bar (Ja, bar komt er ook in)

Precies voor de webshop van tesland is woocommerce perfect, heb meerdere gemaakt en zelfs een webshop voor bedrukte artikelen. Alles kan

Kun jij ook al websites maken? Ik blijf bij Magento2. ik heb er al veel tijd en €€€€ in geïnvesteerd. Woocommerce (heb ik een jaar gedaan) blijft lastig met multilanguage. En met verwerking van meerdere orders gaat Magento beter en sneller mee om dan Woocommerce.
Zeker omdat we het Tesland concept ook in andere landen willen gaan uitzetten. (zijn al veel contacten)
 
  • Like
Reactions: S-19910
Ik blijf bij Magento2. ik heb er al veel tijd en €€€€ in geïnvesteerd. Woocommerce (heb ik een jaar gedaan) blijft lastig met multilanguage. En met verwerking van meerdere orders gaat Magento beter en sneller mee om dan Woocommerce.
Zeker omdat we het Tesland concept ook in andere landen willen gaan uitzetten. (zijn al veel contacten)
Het is soms een sunk cost fallacy met die dingen, en Woocommerce heeft ook z'n handicaps. Je kan niet eenvoudig producten wisselen tussen de 2 omgevingen, en Magento is wel degelijker maar heeft een handicap qua updates, waar Woocommerce super eenvoudig te updaten valt maar qua pro functies mager uitvalt. Wat je nodig hebt is een Magento met de update mogelijkheden en stabiliteit van Wordpress/woocommerce :)
 
Het is soms een sunk cost fallacy met die dingen, en Woocommerce heeft ook z'n handicaps. Je kan niet eenvoudig producten wisselen tussen de 2 omgevingen, en Magento is wel degelijker maar heeft een handicap qua updates, waar Woocommerce super eenvoudig te updaten valt maar qua pro functies mager uitvalt. Wat je nodig hebt is een Magento met de update mogelijkheden en stabiliteit van Wordpress/woocommerce :)

@Herbie65 ja ik maak al jaren websites, begin met ons eigen site en brochures, maar voor vrienden etc ook een aantal gemaakt. Magento heeft zeker voordelen, maar veel meer nadelen dan woocommerce. Er zijn ook heel veel goede plug-ins te krijgen tegen betaling(meestal lage bedragen) om woocommerce volledig naar je zin te maken en dat helemaal zelf, zonder telkens duizenden euro’s te moeten investeren.
 
PS. De snelheidsproblemen met de website zijn grotendeels opgelost. Ik vrees echter dat ik met de Magento 2 site op zoek moet naar een andere server, om het helemaal op te lossen. Iemand tips?

Provider bellen, je snelheid (net wat tests gedaan) varieert enorm (zo te zien gewoon je server). Zal niet aan magento liggen maar aan je server.
Als je een shared platform hebt, omzetten naar co-located server met evt. een CDN firewall (bv. sucuri), kost je 100-150/maand en dan is die weer snel.

En SEO...... zou ik eens goed naar gaan kijken.....
 
  • Informative
Reactions: Herbie65
Opening staat gepland voor 6-7 december (als ik niet vlieg) Uiteraard zal dat hier bekend gemaakt gaan worden en ik verwacht dan ook weer veel lezers van dit forum te zullen ontmoeten.

sneakpeak: Wij zijn ook van plan om een maandelijkse tesla(nd) borrel te organiseren (bijv laatste vrijdagmiddag-avond van de maand)
Met open bar (Ja, bar komt er ook in)
Hier niet veel reacties op. geen interesse?
 
opening van wat?
Opening van de nieuwe werkplaats.
en we willen een maandelijkse meeting en open bar houden voor Tesla rijders.
kabelstraat 7.png
IMG_6074.jpg
 
Last edited:
Opening van de nieuwe werkplaats.
en we willen een maandelijkse meeting en open bar houden voor Tesla rijders.
View attachment 472906 View attachment 472907
Leuk zet mij maar op de invite en als de agenda het toelaat ben ik van de partij... maar ehhh openbar? dan heb ik toch echt even een upgrade van Elon nodig zodat mijn FSD gaat werken en ik achterin kan zitten :p:p:D