Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Road-Trip Noorwegen 15-22 September

This site may earn commission on affiliate links.
Dit is het symbool van onze roadtrip.
De Viking helm met de Nederlandse en Belgische hoorn. (ze staan wel op dezelfde helm, maar toch een eind uit elkaar en soms in tegengestelde richting:wink:)
In het midden het tesla logo.
De nagels op de rand staan symbool voor de SuC's met de kronkelende wegen er tussen. het geheel vorm de rondtrip.
Norway logo2.jpg


logo sticker in process:
printen.
1.jpg


lamineren:
2.jpg



uitsnijden:
3.jpg


in stroken snijden:
4.jpg


uitpellen:
5.jpg


24 logo stickers klaar:
6.jpg


meer info over de roadtrip hier:
Tesla Road Trips | Driving the best vehicle in the world!
 
Jullie allemaal veel plezier. Keep us informed! Goede reis!

+ 1
Ik zie nog een paar van jullie nog tijdens het WT ophalen:cool: maar baal er wel van dat ik uiteindelijk zelf niet mee kan....
Het is veel grootser aan het worden dan ik had durven denken toen we met het idee gestart zijn.
Logo / Website / Routeboek PDF / Hotels perfect verzorgd / Meetings met Noorse rijders die sommige stukken meerijden / Supermooie routes / Voorbereidingen Tolpassen etc. etc. iedereen heeft heel veel werk verzet om het tot in de puntjes voor te bereiden!
Natuurlijk wel een stimulans om na terugkeer met de groep een weekendtrip Lux oid in te plannen en dan plannen te smeden voor volgend jaar (Baltische staten, Finland, Noordkaap...zou het al kunnen?)...:smile: