Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Relevante lijstjes

This site may earn commission on affiliate links.
Imiddels in de auto getest maar geeft niet de type 2 laadstations aan maar alleen de CS van Tesla en de Chadema en natuurlijk de laadpunten geschikt voor de US uitgevoerde Tesla S
het zou echter ideaal zijn dat we alle laadpalen kunnen kiezen binnen het navi systeem zelf. Of dat je iets kan selecteren wat direct in de Navi wordt overgenomen.



Lees net op het amerikaanse gedeelde dat ze daar http://www.plugshare.com/ hebben geupdate voor de Tesla browser.
Zoals ik kan zien, werkt de app ook voor in Nederland.

Ga eens kijken straks hoe dat werkt in de auto...
 
Ik wil nog even een lans breken voor PlugShare PlugShare - EV Charging Station Map - Find the nearest location to charge your electric car!. Is 1 van de vele laadpalensites die langskwam in het main topic, maar die blijkt wel erg mooi te werken op de browser van de S. Ik werk tot op heden nog met een serie apps op de telefoon, maar dit is eindelijk een site die daar wel eens verandering kan brengen. Heb nog geen ervaring met de compleetheid, maar alle laadpalen bij mij in de buurt staan erop.
 
Ik wil nog even een lans breken voor PlugShare PlugShare - EV Charging Station Map - Find the nearest location to charge your electric car!. Is 1 van de vele laadpalensites die langskwam in het main topic, maar die blijkt wel erg mooi te werken op de browser van de S. Ik werk tot op heden nog met een serie apps op de telefoon, maar dit is eindelijk een site die daar wel eens verandering kan brengen. Heb nog geen ervaring met de compleetheid, maar alle laadpalen bij mij in de buurt staan erop.

Yeah, but the information misses important stuff like power rating and charge card provider. When planning (long range) trips these things become essential.
 
Is het handig om document te maken voor laden in europa. Met voor elk land de informatie waar en hoe te laden en eventuele pas en app te bestellen enz. Er zijn genoeg Tesla eigenaren die al veel informatie hebben en kunnen vertellen over hun eigen ervaringen. Nu staat de informatie verspreid over het gehele forum.
 
Is het handig om document te maken voor laden in europa. Met voor elk land de informatie waar en hoe te laden en eventuele pas en app te bestellen enz. Er zijn genoeg Tesla eigenaren die al veel informatie hebben en kunnen vertellen over hun eigen ervaringen. Nu staat de informatie verspreid over het gehele forum.

+ 100.000 :biggrin:.

(Maar, ... wie gaat dat doen. Hels karwei lijkt me ...)
 
Van de week even gespeeld met de site Symbaloo (Symbaloo - Your Bookmarks and favorites in the cloud) en daar heb ik wat nieuws feeds, files, flitsers, links naar websites als chargemap etc. ingezet. Je kan zelf de grootte van de blokjes instellen en breder/smaller/langer/korter maken.

Het idee is om dit als homepage op het center screen te gebruiken. Ik ben wel benieuwd of er nog andere alternatieven zijn, en naar jullie mening.

Een van de voornaamste voordelen hiervan is dat je met één knop naar startpagina kan, en dan makkelijk op een herkenbaar blokje kan doorkiezen naar de gewenste site. De grootte van de blokjes maak selecteren makkelijk. Ook hoef je niet te scrollen door je favorites en kun je meerdere nieuwsfeeds / filenieuws e.d. tonen tegelijkertijd (voor tijdens het laden bij de SC)

Testpagina (kleuren en achtergrond e.d. zijn nog niet naar smaak ingericht uiteraard):

Screen Shot 2014-06-25 at 22.59.53.png


Screen Shot 2014-06-25 at 23.02.37.png
 
Last edited:
Volgens mij kent de Tesla browser geen cookies en kun je niet ingelogd blijven helaas. TMC forum moet je bijvoorbeeld steeds opnieuw inloggen als je deze via de Tesla browser wil bekijken..

Heb zojuist mijn website / Tesla startpagina geüpdatet: www.daglievemensen.nl/tesla

Heeft nu de volgende pagina's:

- Weer: actuele weerkaarten, meerdaagse weersverwachting en radar.
- Hoogte: huidige hoogte en weergave van het hoogteprofiel voor ingevoerde route.
- Flitsmeister: flitsmeister pagina die iedere minuut ververst wordt.
- Supercharger: kaart van supercharge.info met de actuele voortgang van de uitbouw van het netwerk en een grafiek met laadtijd bij een supercharger.
- Logo: achtergrondpagina met alleen het Tesla logo en de optie om daaronder tijd, plaats en/of hoogte weer te geven.
- Links: links naar een aantal pagina's die bruikbaar zijn en werken in de Tesla browser.

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Opmerkingen, verbeteringen en verzoeknummers zijn welkom. :smile:
 
Volgens mij kent de Tesla browser geen cookies en kun je niet ingelogd blijven helaas. TMC forum moet je bijvoorbeeld steeds opnieuw inloggen als je deze via de Tesla browser wil bekijken..

Heb zojuist mijn website / Tesla startpagina geüpdatet: www.daglievemensen.nl/tesla

Heeft nu de volgende pagina's:

- Weer: actuele weerkaarten, meerdaagse weersverwachting en radar.
- Hoogte: huidige hoogte en weergave van het hoogteprofiel voor ingevoerde route.
- Flitsmeister: flitsmeister pagina die iedere minuut ververst wordt.
- Supercharger: kaart van supercharge.info met de actuele voortgang van de uitbouw van het netwerk en een grafiek met laadtijd bij een supercharger.
- Logo: achtergrondpagina met alleen het Tesla logo en de optie om daaronder tijd, plaats en/of hoogte weer te geven.
- Links: links naar een aantal pagina's die bruikbaar zijn en werken in de Tesla browser.

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Opmerkingen, verbeteringen en verzoeknummers zijn welkom. :smile:

even getest op iPad.
prachtig!