Het bij hogere temperaturen rijden met winterbanden voel ik aan als een soort schaatsen. Er is een sterk verminderde stuurprecisie.
Voor de S reed ik in een 300TD station uit 1982. De ‘sterk verminderde stuurprecisie’ van de S vind ik wel meevallen
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Het bij hogere temperaturen rijden met winterbanden voel ik aan als een soort schaatsen. Er is een sterk verminderde stuurprecisie.
Ja, als dat je referentiekader is, dan snap ik het welVoor de S reed ik in een 300TD station uit 1982. De ‘sterk verminderde stuurprecisie’ van de S vind ik wel meevallen
Helaas, marketingpraat.
Marketing en technologie zijn heel verschillende disciplines. Marketing wordt goeddeels uitbesteed en heeft geen enkele voeling met de techneuten in de laboratoria.Slechte marketing dan. Waarom zou je mensen mensen van winterbanden afhouden in de zomer met het argument van onzuinigheid. Dat terwijl ze lekker snel slijten.
Een marketing afdeling zou dan juist zeggen "gewoon doorrijden in de zomer, niets onzuinig".
In Nederland heb je eigenlijk helemaal geen winterbanden nodig, zelfs in januari was het in de bilt al 14 graden.
Dus daar kom je alleen over heen als je winterbanden heb ?Availability bias: De Bilt is niet heel Nederland. Je bent komende januari van harte welkom in Arnhem, waar je dan zult kunnen vaststellen dat zomerbanden niet zijn toegerust op de hellingen in de Apeldoornseweg, Amsterdamseweg en de bruggen over de Rijn.
Dus daar kom je alleen over heen als je winterbanden heb ?
Heb ze al nodig voor mijn oprit. Carport verdiept onder het huis met een helling van ongeveer 10%..Availability bias: De Bilt is niet heel Nederland. Je bent komende januari van harte welkom in Arnhem, waar je dan zult kunnen vaststellen dat zomerbanden niet zijn toegerust op de hellingen in de Apeldoornseweg, Amsterdamseweg en de bruggen over de Rijn.
Klinkt goed!op de hellingen in de Apeldoornseweg, Amsterdamseweg en de bruggen over de Rijn.
Klinkt goed!
Lekker dichtbij.
Zijn er nog meer rode/zwarte pistes? een pistekaart ?
Heb ze al nodig voor mijn oprit. Carport verdiept onder het huis met een helling van ongeveer 10%..
En hoe is het afgelopen ? Drie wintersporters omver gekegeld ? Teruggegleden en trunk in de kreukels ? Zonder problemen omhoog gezoefd ?Deze winter in Zuid-Tirol vastgesteld dat ons appartementenblokje als enige in de rij een onverwarmde hellingbaan had
En hoe is het afgelopen ? Drie wintersporters omver gekegeld ? Teruggegleden en trunk in de kreukels ? Zonder problemen omhoog gezoefd ?
Yep. Leek me toen niet nodig met een half open verharding met grof grind. Helaas...Helling onverwarmd? Deze winter in Zuid-Tirol vastgesteld dat ons appartementenblokje als enige in de rij een onverwarmde hellingbaan had.
Ach in Zuid-Tirol komt dit maar 1 keer op de 10 jaar voorHelling onverwarmd? Deze winter in Zuid-Tirol vastgesteld dat ons appartementenblokje als enige in de rij een onverwarmde hellingbaan had. Net te kort om helemaal de kettingen op en af te doen. Net te vroeg dag om al sneeuw te willen scheppen. En eigenlijk net te steil om zonder aanloop gecontroleerd tegenop te racen. Dat laatste dan toch maar overwogen. Voordeel ten opzichte van ICE leek me dat je met de S meteen met vol koppel omhoog kunt racen. Nadeel leek me dat de batterij koud was en het vermogen dan is begrensd. En dat ik eventuele voorbijgangers op de stoep de stuipen op het lijf zou jagen. Keuzes, keuzes, och wat is het toch stressen zo’n wintersport
Zojuist ook geboekt voor de laatste week Valto. Hebben plek in P0, en laadplek is gereserveerd voor de 2e za&zo.Dank je Martijn, was verhelderend.
Wij komen ook en Blueberry gaat naar P2, want dat is vlak bij ons appartement.laatste week Valto
Ik dit jaar geen VTWij komen ook en Blueberry gaat naar P2, want dat is vlak bij ons appartement.
Vorige keer 3 Tesla S'en in Val Thorens. Dit keer meer ?