Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Off topic draadje

This site may earn commission on affiliate links.
IMG_2505.JPG


- - - Updated - - -

IMG_1466.jpg


- - - Updated - - -

IMG_6776.jpg



Leuke plaatjes kijken - is toch off-topic hier;-)

Heb nog veel meer van dit soort ICE-pics...
 
Ik rijd op dit moment in een ampera. Mijn vrouw reed tot vorige week in een fiat 500 cabrio, nu heeft ze tijdelijk een alfa 156. Na de komst van de model s gaat zij in de ampera rijden. Wij hebben daarnaast nog een aantal hobby auto's: twee alfa spiders, een landrover 110, een volkswagen t3 pick-up en een sunbeam alpine.
 
Ik heb een auto van een ton gekocht, kan iemand mij vertellen waarom?

Haha, ik denk regelmatig hetzelfde. Maar netto kost die auto veel en veel minder hoor (neem tenminste wel aan dat je hem zakelijk hebt gekocht) en de sensatie van het rijden in een Model S met die trekkracht vanaf 0 toeren :) Het idee en concept erachter. Het gevoel dat je aan het begin van iets nieuws staat, iets dat de (auto)wereld op zijn kop kan zetten. iets rebels, iets innovatiefs. Die grote grijns op je gezicht die er maar niet meer af gaat. En ach, ook volwassen mannen spelen nog graag met autootjes :smile:.
Het lijkt wel een virus. Als je kijkt hoe er hier op het forum over Tesla in het algemeen en de Model S in het bijzonder wordt gesproken. Hele garages worden verbouwd compleet met Tesla logo erop (gaaf hoor Frank!!). Alsof we er inderdaad allemaal een "baby" bij krijgen!

Denk maar niet teveel aan die ton. Deze aankoop van die eerste Model S ga je nooit meer vergeten, let maar op. Dus: geniet ervan!:biggrin:
 
Haha, ik denk regelmatig hetzelfde. Maar netto kost die auto veel en veel minder hoor (neem tenminste wel aan dat je hem zakelijk hebt gekocht) en de sensatie van het rijden in een Model S met die trekkracht vanaf 0 toeren :) Het idee en concept erachter. Het gevoel dat je aan het begin van iets nieuws staat, iets dat de (auto)wereld op zijn kop kan zetten. iets rebels, iets innovatiefs. Die grote grijns op je gezicht die er maar niet meer af gaat. En ach, ook volwassen mannen spelen nog graag met autootjes :smile:.
Het lijkt wel een virus. Als je kijkt hoe er hier op het forum over Tesla in het algemeen en de Model S in het bijzonder wordt gesproken. Hele garages worden verbouwd compleet met Tesla logo erop (gaaf hoor Frank!!). Alsof we er inderdaad allemaal een "baby" bij krijgen!

Denk maar niet teveel aan die ton. Deze aankoop van die eerste Model S ga je nooit meer vergeten, let maar op. Dus: geniet ervan!:biggrin:

Oh ja, dat was het. Ik voel me al weer beter
 
Ik heb een auto van een ton gekocht, kan iemand mij vertellen waarom?

Nog een poging.
- om de gevestigde orde een schop onder hun Ultraconservatieve HOL te geven.
- omdat je gewoon weet dat dit de toekomst is.
- omdat een ge-wel-dig vooruitzicht is om al die bolo's in hun 550d's/M5's/S6'en/AMG's etc.etc.etc. diep te vernederen bij het stoplicht.
- om zelfs die irritante opgefokte in gifgroene condooms gehulde permanent de gaskraan opendraaiende opgevoerde brommerpiloten de stuipen op het lijf te jagen
(ja ik heb een hekel aan motorrijders en ja ik scheer ze over 1 kam omdat ze eigenlijk allemaal een deathwish hebben. Nu is dat op zich prima, maar ik heb er last van. Laten liggen dus en de ambulance eerst ergens anders heensturen. Maar dit terzijde:wink:)
- omdat de Nokia-bellers ook zeiden dat de iPhone niks zou worden
- om stoer te doen bij je vrienden
- omdat je nu ons kent
- omdat je een originele midlife aankoop wil doen (geen brommer en/of 20 jarige bimbo)
- moet ik doorgaan?
 
- om zelfs die irritante opgefokte in gifgroene condooms gehulde permanent de gaskraan opendraaiende opgevoerde brommerpiloten de stuipen op het lijf te jagen
(ja ik heb een hekel aan motorrijders en ja ik scheer ze over 1 kam omdat ze eigenlijk allemaal een deathwish hebben. Nu is dat op zich prima, maar ik heb er last van. Laten liggen dus en de ambulance eerst ergens anders heensturen. Maar dit terzijde:wink:)
Pas op hé! Nog even en ik geef geen oplaadtips meer...

Ik ben zelf een motor rijder in een stoffen pak die het gas nog wel eens open trekt!