Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Navigatie

This site may earn commission on affiliate links.
Heb ook al gemerkt dat er op korte afstanden geen SuC voorgesteld wordt. Moest onlangs 25 km voorbij Gent zijn. Gps gaf aan dat ik er niet zou geraken, terwijl ik SuC Gent passeerde. Had verwacht dat hij toch zou voorstellen om er te laden ipv te zeggen dat ik er niet zou geraken.
Wellicht is dit de verklaring: de gps zal je met minstens 25% laten aankomen bij een SuC. In mijn geval was dat niet mogelijk. De melding dat je er niet geraakt overruled waarschijnlijk de mogelijkheid om nog tussen de 25% en 0% aan te komen.
 
  • Helpful
Reactions: GIO1974
Vannochtend besloot ik af te wijken van wat de navigatie mij voorstelde, echter was ie dit keer hardnekkig... :confused:

De navigatie weigerde mee te gaan met mijn route, waardoor een wat vreemd beeld ontstond.
(excuses voor de fotokwaliteit)
IMG_20171205_0852075.jpg


Is dit normaal?
Heb ik een mij nog onbekende feature per ongeluk aangeraakt?
 
Vannochtend besloot ik af te wijken van wat de navigatie mij voorstelde, echter was ie dit keer hardnekkig... :confused:

De navigatie weigerde mee te gaan met mijn route, waardoor een wat vreemd beeld ontstond.
(excuses voor de fotokwaliteit)
View attachment 264712

Is dit normaal?
Heb ik een mij nog onbekende feature per ongeluk aangeraakt?
Dit gebeurt heel zelden. Bij mij lost zich dit op door een keer in- en uit zoomen. Ook de rijrichting oriëntatie veranderen van bijv. 'in de rijrichting' of 'noord boven', wil het wel oplossen. Het scherm ververst zich en daarna is het waarschijnlijk OK.
De navigatie heeft overigens een prima reden om je de weilanden in te sturen ;)
 
Dit gebeurt heel zelden. Bij mij lost zich dit op door een keer in- en uit zoomen. Ook de rijrichting oriëntatie veranderen van bijv. 'in de rijrichting' of 'noord boven', wil het wel oplossen. Het scherm ververst zich en daarna is het waarschijnlijk OK.
De navigatie heeft overigens een prima reden om je de weilanden in te sturen ;)
Heb ik laatst idd ook gehad. Hij bleef stoicijns een andere route aangeven dan waar ik reed.
Ik denk dat hij de koppigheid van zijn baasje overneemt

Sluit mij aan bij de oplossingen van Wim.
 
  • Like
Reactions: Wim S.
Ik zie op mijn navi het verkeer niet meer! Iemand enige idee waarom dit is?

Tevens werkt de autopilot wel degelijk met de navi, vandaag terug vanaf Amsterdam en ging de nieuwe A4 op waar de tesla die weg niet heeft kan ik autopilot niet inschakelen.

Zit een auto bolletje rechtsonderin je scherm, als je daar op klikt ( 2 autotjes zo uit mijn hoofd ) dan wordt het verkeer weer zichtbaar...
 
  • Like
Reactions: Glitch
Hallo, vraagje. Ik gebruik thuis abetterouteplanner.com. Nu kun je daar op inloggen met je mytesla credentials. En dan gebruiken in de auto. Is dat wel veilig. Als hij de gegevens heeft kan hij ook de auto openzetten enz. Weet iemand hoe dat zit?
 
Hallo, vraagje. Ik gebruik thuis abetterouteplanner.com. Nu kun je daar op inloggen met je mytesla credentials. En dan gebruiken in de auto. Is dat wel veilig. Als hij de gegevens heeft kan hij ook de auto openzetten enz. Weet iemand hoe dat zit?
Het zit precies zoals jij het zegt: als jij je wachtwoord verstuurt naar een server die niet van Tesla is, dan hebben degenen die toegang hebben tot die server jouw wachtwoord en kunnen ermee doen wat ze goeddunkt.
Het is aan jou om te beoordelen of je die mensen vertrouwt, en of ze hun server zodanig hebben ingesteld dat er niemand anders mee kan kijken.

Nu vraag ik me oprecht af waarom die routeplannersite precies je mytesla credentials nodig heeft en niet een willekeurig ander wachtwoord...
 
  • Informative
Reactions: FanFromFrslnd
Nu vraag ik me oprecht af waarom die routeplannersite precies je mytesla credentials nodig heeft en niet een willekeurig ander wachtwoord...

If you login with your MyTesla credentials, you will get higher resolution real-time position and charge, and ABRP will automatically calculate your reference consumption and speed for you on this particular trip

Ikzelf vind het het risico niet waard.
 
  • Like
Reactions: FanFromFrslnd
If you login with your MyTesla credentials, you will get higher resolution real-time position and charge, and ABRP will automatically calculate your reference consumption and speed for you on this particular trip

Ikzelf vind het het risico niet waard.

Tijd om twee soorten profielen aan te maken:
- profiel met leesrechten die alleen kan uitlezen voor dergelijke doelen
- profiel waarmee je kan openen en starten

Is niet zo moeilijk...