Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
  • Want to remove ads? Register an account and login to see fewer ads, and become a Supporting Member to remove almost all ads.
  • Tesla's Supercharger Team was recently laid off. We discuss what this means for the company on today's TMC Podcast streaming live at 1PM PDT. You can watch on X or on YouTube where you can participate in the live chat.

Model 3 - Afleveringen

This site may earn commission on affiliate links.
Hoi allemaal. Ik ben momenteel woonachtig in Amerika en heb daarom al langere tijd mogen genieten van de model 3 (ongeveer 9 maanden nu). Geweldige auto en wil eigenlijk nooit meer terug naar een ICE. Nu verhuist mijn famile komende maand naar Nederland en zullen we onze prachtige auto moeten achterlaten... :( Dan nu mijn vraag: Stel dat ik in augustus aankom en direct een order plaats voor een Performance Model 3, hoe lang moet ik dan rekening houden voordat ik die geleverd zou krijgen? Zijn er verder nog dingen waar ik rekening mee moet houden qua verschillen tussen Nederland en de VS?
 
Hoi allemaal. Ik ben momenteel woonachtig in Amerika en heb daarom al langere tijd mogen genieten van de model 3 (ongeveer 9 maanden nu). Geweldige auto en wil eigenlijk nooit meer terug naar een ICE. Nu verhuist mijn famile komende maand naar Nederland en zullen we onze prachtige auto moeten achterlaten... :( Dan nu mijn vraag: Stel dat ik in augustus aankom en direct een order plaats voor een Performance Model 3, hoe lang moet ik dan rekening houden voordat ik die geleverd zou krijgen? Zijn er verder nog dingen waar ik rekening mee moet houden qua verschillen tussen Nederland en de VS?

Er staan er diverse als direct delivery op de Tesla website. Die heb je in zo'n 2 weken binnen. Maar waarom zou je je auto niet gewoon als huisraad meeslepen hier naar toe? Als je een M3P met afwijkende specs wilt hebben dan kan het zomaar richting de 2 maanden duren.
 
Ik zou niet meer bellen maar via mail proberen een afspraak te maken met een sales-adviseur. Ik neem aan dat deze periode de rust bij de SEC's ook weer een beetje terug is gekeerd.

I3 is een leuk autootje maar is eigenlijk onvergelijkbaar met een Tesla.

Succes met je keuzes!

Mijn voornemen om van het hele 'Tesla Project' af te stappen en naar een alternatief te kijken zijn bij het thuisfront niet erg in goede aarde gevallen... vooral mijn dochter had grote bezwaren tegen het afbestellen van een Tesla, welke type dan ook..en ze moet dr rijbewijs nog halen... :)

Behalve dat zijn er domweg gewoon geen goede alternatieven. De i3s gaat mij niet brengen waar ik wil zonder noodzakelijke tussenstops dus daar schiet ik niks mee op. De e-tron, Kona, Leaf etc dat is allemaal niks voor mij. Gelukkig zit ik om een EV voor dagelijks gebruik niet verlegen dus echt noodzaak is er niet om op korte termijn een Tesla geleverd te krijgen. En met de mogelijke optie van het weer kunnen bestellen van de LR RWD is dat misschien wel een beter vooruitzicht ook.

Voorlopig ben ik dus nog even aan de Tesla Goden overgeleverd....
 
Er staan er diverse als direct delivery op de Tesla website. Die heb je in zo'n 2 weken binnen. Maar waarom zou je je auto niet gewoon als huisraad meeslepen hier naar toe? Als je een M3P met afwijkende specs wilt hebben dan kan het zomaar richting de 2 maanden duren.
Super, goed om te weten! Iemand anders zei het al, maar verschepen is niet handig. Problemen met chargen, mobiele verbinding en service/garantie.