Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
De continentals waren alle vier aan vervanging toe. Dat maakt een verbruik van 6 banden op 35000 km, achterbanden gaan dus gemiddeld 17500 mee, voorbanden het dubbele.

Ik ben benieuwd of de michelins langer meegaan!

Ik heb bijna 31.000km met de Michelins gedaan (achter, voor zijn ze nog matig tot redelijk), maar het canvas is zichtbaar (aan binnenzijde band)..... Verbruik over die periode 250wh/km....

Michelins hebben in ieder geval betere grip, en zeker als het nat is...!
 
Tes is weer terug van een weekje SeC DenHaag. Ze is weer muisstil bij alle snelheden!

De volgende punten heb ik aangegeven en zijn opgelost (allemaal herrie makers):
- Kraken bij maximale stuuruitslag - upgrade van de bouten/ophanging
- Deurhendel rechtsachter schoot naar buiten en deur ging met een klap dicht - binnen delen van de deur kwamen tegen de deurhendel en is weer hersteld
- Kofferdeksel ging soms in 1x met een klap dicht - laatste software update (!) heeft dit opgelost
- Clunk bij het los laten van de accelerator, trillen/herrie tussen de 50-80 km/h en de bekende brom 110-130km/h - opgelost door een nieuwe driveunit

Extra gedane zaken:
- Standaard controle welke ze altijd doen als een auto binnen komt.
- opnieuw uitgelijnd (moet ivm luchtvering en door het vervangen van de DU)
- Banden spanning gecontroleerd/aangepast
- Profieldiepte van de banden genoteerd (Per band drie waardes (buiten - midden - binnenkant))

Ben weer van 99,9% naar 100% tevredenheid gegaan :)

Na maanden met de clunk te rijden, is het gewoon 'eng' dat hij het nu niet meer doet zelfs. Hopelijk kan ik er snel aan wennen, anders wil ik mijn oude DU weer terug. ;-)
 
Janken over tekortkomingen bij aflevering (brom, rode stekker, lak, 3G, DAB+,...

0c57c91e0234d44e4c8675bee10d3e99.jpg


Wilde olijfolie kopen maar is balsamico geworden.... Briefje was al geprint.. Maar ach, dit is met witte truffel en echt heerlijk.
 
Tes is weer terug van een weekje SeC DenHaag. Ze is weer muisstil bij alle snelheden!

De volgende punten heb ik aangegeven en zijn opgelost (allemaal herrie makers):
- Kraken bij maximale stuuruitslag - upgrade van de bouten/ophanging
- Deurhendel rechtsachter schoot naar buiten en deur ging met een klap dicht - binnen delen van de deur kwamen tegen de deurhendel en is weer hersteld
- Kofferdeksel ging soms in 1x met een klap dicht - laatste software update (!) heeft dit opgelost
- Clunk bij het los laten van de accelerator, trillen/herrie tussen de 50-80 km/h en de bekende brom 110-130km/h - opgelost door een nieuwe driveunit

Extra gedane zaken:
- Standaard controle welke ze altijd doen als een auto binnen komt.
- opnieuw uitgelijnd (moet ivm luchtvering en door het vervangen van de DU)
- Banden spanning gecontroleerd/aangepast
- Profieldiepte van de banden genoteerd (Per band drie waardes (buiten - midden - binnenkant))

Ben weer van 99,9% naar 100% tevredenheid gegaan :)

Na maanden met de clunk te rijden, is het gewoon 'eng' dat hij het nu niet meer doet zelfs. Hopelijk kan ik er snel aan wennen, anders wil ik mijn oude DU weer terug. ;-)
Zag je volgens mij gisteren in de parkeergarage van de Bogaard staan...