Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Groupbuy 19" Turbine Velgen (T Sportsline)

This site may earn commission on affiliate links.
En de groupbuy?
Misschien een ingewikkelde vraag. Maar krijg je er dan ook een factuur bij?
Info die ik van Erwin heb ontvangen per email (erwin at shazzoo dot com, mail hem met je aanmelding en vraag):
Wel zou ik al graag van jullie horen:

- Wens je nog steeds mee te doen (je zit er pas aan vast als we definitief bestellen).
- Je complete (zakelijke) gegevens (Bedrijfsnaam, naam, btw nummer etc.) voor de eventuele factuur.
- De gewenste velgen kleur.
- Wanneer zou je de velgen willen (uiterlijk nodig hebben).


Er is momenteel een backorder voor de grijze wielen. Ik begrijp van de leverancier dat deze medio februari weer leverbaar worden.


De grijze, zilveren en zwarte wielen kunnen we inkopen tegen ca. 1.600 Euro excl. BTW (definitieve prijs hangt af van de dollarkoers op moment van bestellen).


Dit betreft de set velgen incl. T Sportline center caps (De standaard tesla center caps zijn eventueel bij Tesla te bestellen voor een paar tientjes en zijn uitwisselbaar).


De prijs is inclusief shipping kosten. De wielen worden direct op het door jullie opgegeven adres geleverd waarna je nog een douane factuur krijgt voor de BTW en de invoerrechten (invoerrechten zijn ca. 50 Euro). De BTW kun je uiteraard zakelijk terugvorderen.


Zodra we definitief gaan bestellen stuur ik eenieder een factuur die vooraf betaald dient te worden.
 
Ik heb inmiddels als het goed is alle geïnteresseerde een mail gestuurd en tevens nog wat rondvraag gedaan op de diverse Facebook pagina's. Ik heb mogelijk 7 geïnteresseerde tesla rijders.

Mocht je nog interesse hebben laat het me dan spoedig even weten via een mail aan [email protected].

Nogmaals de uitleg:

We zijn weer bezig met het opstarten van een 19" T Sportline TST Velgen groupbuy. De T-Sportline TST velgen zijn razend populair bij Tesla rijders omdat deze 19" velgen de looks hebben van de 21" Tesla velgen en het comfort van de 19" velgen. De ideale veeg als je niet kunt kiezen tussen de 21" wielen of de 19" wielen van Tesla of als alternatief voor je winter wielen. De wielen zijn er in grijs, zilver en mat-zwart. Heb je interesse om mee te doen aan de group buy. stuur me dan een mail op [email protected].

Ik ben wel geïnteresseerd in de 20" Grijzen velgen. Momenteel heb ik all weathers (standaard levering) op 19"turbine wielen; ik denk er over om in de lente met zomerbanden te gaan rijden, en de winterbanden volgende winter op de 19"te zetten. Mail je nog mijn gegevens. Goeie actie zeg! groeten Rob.
 
Hmm, als ik mijn 19" T-sportsline met lichte schade of mijn 19" standaard Tesla velgen zou kunnen verkopen i.c.m. een set zomerbanden (Michelin Pilot 3, twee nieuw en 2 gebruikte met het meeste profiel er nog op) dan zou ik wel voor die 20" willen gaan voor zomerbanden (Hou ik dus één van de twee sets 19" velgen over voor de winter). PM mij maar.
 
Mocht iemand nog 19" banden zoeken. Ik krijg over 2 weken mijn nieuwe S geleverd op winterbanden. Zomervelgen zijn 20" dus ik heb de originele zomerbanden over. Helemaal nieuw, niet op gereden. Het zijn Michelins. Stuur me een PM als je belangstelling hebt. Kan met factuur.