Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Gelukkig nieuwjaar

This site may earn commission on affiliate links.
Alle geluk en een steeds weer veilige thuiskomst gewenst. Een Tesla is gelukkig heel veilig. Dat geldt helaas niet voor een ander voertuigje waarmee ik vrijwel evenveel kilometers maak als met de Tesla, een velomobiel.
Ik schrijf dit omdat een fietsvriend dit weekend met zijn velomobiel op een nachtelijk bospad bij Roermond met zijn gezicht met flinke snelheid tegen een over de weg hangende houten slagboom sloeg. Hij is er slecht aan toe en wordt in coma gehouden in het UMC in Maastricht.
 
Sluit mij graag aan - ik wens iedereen veel veilige en vooral gezonde km's toe!

edit: die komt nu wel in een rare volgorde.. sterkte Wim.

IMG_5505 (2).jpg
 
Een gezond en gelukkig nieuwjaar voor jullie allen... en we duimen dat alles in orde komt met je vriend, Wim, sterkte.

En ik zie net mijn bericht van 4 jaar geleden op de vorige pagina, toen de Tesla net nieuw was... en die stoplichtsprintjes heb ik nog steeds niet afgeleerd.
 
  • Like
Reactions: Wim S.
Een mooi 2019, allemaal.

Het zal soms meezitten, maar soms ook tegen. Maar laten we in ieder geval hier onze wederwaardigheden blijven delen.

Gedeelde vreugd is dubbele vreugd; gedeeld leed is het halve leed.

PS. Ben een beetje tolerant naar de nieuwe instromers, als het even kan. Ook Model 3 eigenaren zijn waarschijnlijk net gewone mensen.