Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Gelukkig nieuwjaar

This site may earn commission on affiliate links.
Beste forumgenoten,

Bij deze wens ik een ieder een goed 2015. Dat een ieder veel rijplezier mag beleven, mooie trips kan maken en na tussendoor mag genieten van goede gesprekken hij de SuperChargers.

En natuurlijk ga ik ervan uit dat de dienstverlening van Tesla ook in 2015 weer top is zodat ik graag aan het einde van 2015 weer doneer voor een taartenactie en graag aanwezig ben bij de bezorging.

Nogmaals een goed uiteinde toegewenst.
 
Geweldig, ongelooflijk snel, 500 kilometer op 2 dagen, geweldig, supercharger in Urmond getest, racen van het ene licht naar het andere, gemiddeld verbruik van bijna 300Wh/k, eigen laadstation getest en goed bevonden, man man man wat een auto, redelijk wat draaiende hoofden, redelijk vuil, poetsdoek in de aanslag tegen de nieuwsgierige vingers overal, redelijke wat champagne gedronken om het nieuwe jaar in te zetten en nadien mijn vrouw maar naar huis laten rijden...

Dit was een korte samenvatting van mijn laatste twee dagen van 2014, nu besef ik pas hoe alle die anderen al van hun Tesla hebben kunnen genieten het afgelopen jaar of zelfs nog iets langer.

Daarnaast wens ik iedereen hier op het forum nog vele, veilige (ja, de ESP heeft zijn werk ook al mogen doen op de vochtige ondergrond) kilometers toe, hopelijk in een Tesla natuurlijk :biggrin:
 
Aan elk van jullie eveneens een Gelukkig 2015 toegewenst.
Aan diegene die al het geluk mogen ervaren om Tesla rijder te zijn vele plezierige en veilige kilometers gewenst.
Aan diegene die nog aan het wachten zijn op het Tesla moment ( ondergetekende inclusief ): veel geduld voor de "wachtperiode"

En... gezien hier bij ons 2015 HET Tesla jaar wordt zullen mijn huisgenoten het geweten hebben... . :biggrin:

Een aandachtspunt in de keuken... , mijnen bureau en den salon.
IMG_1106.JPG
IMG_1108.JPG


Edit: tiens, ik krijg die eerste foto niet gedraaid!?
 

Attachments

  • IMG_1107.JPG
    IMG_1107.JPG
    1.7 MB · Views: 169
Last edited:
Waarom jullie nog het allerbeste wensen?

Het allerbeste hebben jullie toch al? :wink:

Wel dat jullie er weer een jaar enorm van mogen genieten, en verder nog veel goeds voor alle andere belangrijke en waardevolle dingen in het leven, zoals gezondheid, vriendschap en liefde!