Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
  • Want to remove ads? Register an account and login to see fewer ads, and become a Supporting Member to remove almost all ads.
  • Tesla's Supercharger Team was recently laid off. We discuss what this means for the company on today's TMC Podcast streaming live at 1PM PDT. You can watch on X or on YouTube where you can participate in the live chat.

Geen Firmware 6.0 maar 5.9

This site may earn commission on affiliate links.
Ervaringen RDIO na een week betaald account.

Positief:
- Voice command "Play <nummer/album/artiest>" geeft het commando netjes door naar de zoekfunctie van RDIO. Dit werkt in mijn ervaring meestal erg goed.
- Interface is makkelijk doorheen te klikken
- Geluidskwaliteit ervaar ik als goed
- Uitgebreide muziekdatabase

Negatief:
- bij het zoeken naar een nummer/album/artiest krijg ik tientallen tribute bands en karaoke versies boven de originele artiest (waardoor hetgeen je zoekt niet te vinden is...)
- na het afspelen van het gezochte nummer, wordt er een '<naam gezochte> channel' aangemaakt, met wat in de ogen van RDIO vergelijkbare muziek is, afgespeeld (dit zijn tot nu toe zelden liedjes die ik écht wil horen)
- ik zie nog geen mogelijkheid om bv. een geheel album achter elkaar af te spelen

Wellicht dat er wat nuances nodig zijn, en/of dat ik nog wat instructies gemist heb... als iemand tips heeft, hoor ik het graag.
 
Ervaringen RDIO na een week betaald account.

Positief:
- Voice command "Play <nummer/album/artiest>" geeft het commando netjes door naar de zoekfunctie van RDIO. Dit werkt in mijn ervaring meestal erg goed.
- Interface is makkelijk doorheen te klikken
- Geluidskwaliteit ervaar ik als goed
- Uitgebreide muziekdatabase

Negatief:
- bij het zoeken naar een nummer/album/artiest krijg ik tientallen tribute bands en karaoke versies boven de originele artiest (waardoor hetgeen je zoekt niet te vinden is...)
- na het afspelen van het gezochte nummer, wordt er een '<naam gezochte> channel' aangemaakt, met wat in de ogen van RDIO vergelijkbare muziek is, afgespeeld (dit zijn tot nu toe zelden liedjes die ik écht wil horen)
- ik zie nog geen mogelijkheid om bv. een geheel album achter elkaar af te spelen

Wellicht dat er wat nuances nodig zijn, en/of dat ik nog wat instructies gemist heb... als iemand tips heeft, hoor ik het graag.

bij mij werkt dit op dezelfde manier, zonder abonnement
 
Klinkt als, ik wil mezelf niet onthullen als bèta tester :)

:smile:
de mol.jpg