Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Geen Firmware 6.0 maar 5.9

This site may earn commission on affiliate links.
...Ik wacht vol geduld en verwachting tot dingen officieel bekend worden en we weken of maanden later zelf de 6.0 upgrade krijgen...
Weten onze Zuiderburen meer dan wij? Hebben ze een loslippige beta-tester gevonden (of zijn ze dat zelf)?

TCB 01-aug-2014.GIF
 
Weten onze Zuiderburen meer dan wij? Hebben ze een loslippige beta-tester gevonden (of zijn ze dat zelf)?

View attachment 55184
Gaat een SuperCharger in België (Nivilles) open.

En wat was punt 2 in de release notes? ;)
Geen idee eigenlijk.

Wel hoop ik op een update van de app dat je notificaties krijgt als bijv het laden stopt of iets dergelijks. Daar roept men al een lange tijd om, hoop dat ze daar naar geluisterd hebben.
 
Zou ook erg fijn zijn als je het laadvermogen met de app kan aanpassen. Scheelt 5 min. wachten in de auto.
Strange, dat zou normaal gezien toch al wel even opgelost moeten zijn. Je hebt het toch over het langzaam omhoog gaan van de stroomsterkte bij sommige laadpalen?

- - - Updated - - -

Gaat een SuperCharger in België (Nivilles) open.
Ben vorige vrijdag nog gaan kijken in Nivelles, maar er was niets te zien. Zal straks nog eens langsrijden
 
Strange, dat zou normaal gezien toch al wel even opgelost moeten zijn. Je hebt het toch over het langzaam omhoog gaan van de stroomsterkte bij sommige laadpalen?
Klopt, alleen is het in mijn situatie iets anders. De auto onthoud per locatie waar je hem laatste keer op ingesteld had. Soms wil/moet ik thuis of op kantoor sneller of langzamer laden ivm de andere stroomvraag op de locaties. Nu heb ik alleen de optie om te stoppen of te starten. Meestal is met 16A op de zaak laden zat voor mij. Als ik de één of andere reden toch eerder weg moet dan gepland is het erg handig als ik hem dan omhoog kan zetten naar bijv. 32A. Of als onze andere EV's zwaar staan te laden omdat ze snel weer weg moeten en het is warm zoals de afgelopen weken waarbij alle airco's in het pand op volle toeren draaien kan het handig zijn dat ik de mijne wat naar beneden bijstel als ik toch tijd genoeg heb.

Ik ga er even vanuit dat je ervan op de hoogte bent het verzwaren van een stroomaansluiting in Nederland exponentiele kostenverhogingen met zich mee brengt.
 
Je zou o.a. voor het instellen van het max laad% ook VisibleTesla kunnen gebruiken. Simpel in de cloud draaien of op een andere met Remote Desktop benaderbare (virtuele) machine.

Kun je ook gelogd zien worden dat iemand van het SeC op de A10 162,5 km/h rijdt met je auto. :eek:
 
Je zou o.a. voor het instellen van het max laad% ook VisibleTesla kunnen gebruiken. Simpel in de cloud draaien of op een andere met Remote Desktop benaderbare (virtuele) machine.

Kun je ook gelogd zien worden dat iemand van het SeC op de A10 162,5 km/h rijdt met je auto. :eek:
Ben misschien niet helemaal duidelijk geweest. Gaat me niet om hoeveel ik laad, dit kun je met de app ook prima instellen, maar hoe snel ik wil laden. Volgens mij kan ik dat ook niet met VisibleTesla aanpassen.
En ja ik leen mijn auto makkelijk uit en heb vervolgens al heel wat screendumps gestuurd:cool:.
 
Beta testers hebben een NDA getekend waarin ze verklaren dat ze zullen bekennen noch ontkennen dat ze beta tester zijn.

Ik heb de release notes van v6.0 wél in gezien en daar staan leuke features in. Navigatie gaat flink verbeteren als ik die mag geloven.

Ik kwam vorige week in frankrijk een testrijder van tesla tegen, hij bleek v6 te testen. Na mijn belofte niets er over op internet te posten heb ik de nieuwe functies ook gezien. Ben erg onder de indruk, vooral ook als 'tekortkomingen' niet alleen worden toegevoegd, maar dan wel op de tesla manier ook verbeterd worden.
 
Ik kwam vorige week in frankrijk een testrijder van tesla tegen, hij bleek v6 te testen. Na mijn belofte niets er over op internet te posten heb ik de nieuwe functies ook gezien. Ben erg onder de indruk, vooral ook als 'tekortkomingen' niet alleen worden toegevoegd, maar dan wel op de tesla manier ook verbeterd worden.

Als je niets kan/mag/wil zeggen, post dan ook niets... Beetje ons lekker maken...