Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Dit forum op mobiel

This site may earn commission on affiliate links.
Het lukt me niet om dit forum goed te bedienen op mobiel.
- Er beweegt van alles met vertraging, waardoor ik steeds op verkeerde links klik
- opmaak werkt soms ineens niet. Daarom dit lijstje met streepjes.
- bij naar boven scrollen wordt de pagina herladen. Ook als je een swiepert geeft. Heel irritant als je snel naar de NL/BE hoofdpagina wilt

Waar kan ik dit bespreken?
 
Dit is een internationaal forum, en voor site feedback kan je hier terecht:


Er is ook een mobiele app beschikbaar. Misschien helpt die ook?

 
  • Helpful
  • Informative
Reactions: Maarten and Stream
Het lukt me niet om dit forum goed te bedienen op mobiel.
- Er beweegt van alles met vertraging, waardoor ik steeds op verkeerde links klik
- opmaak werkt soms ineens niet. Daarom dit lijstje met streepjes.
- bij naar boven scrollen wordt de pagina herladen. Ook als je een swiepert geeft. Heel irritant als je snel naar de NL/BE hoofdpagina wilt

Waar kan ik dit bespreken?
Andere mobiel kopen.
Enige probleem dat ik mobiel heb is dat ik alleen kan reageren met "like". Andere reactie-ikoontjes werken niet.
 
  • Like
Reactions: OttoR
Secondje op de Like knop duwen en dan komt de rest tevoorschijn.

IMG_2607.jpeg
 
Ik heb echt nergens last van met mijn iPhone. Wat zijn dan de dingen waar je tegenaan loopt?

Exact wat er staat 😅 en wat TS ook aangeeft, verspringen van de pagina, dat soort dingen.

Ik draai de laatste versie van IOS maar wel op een oudere IPhone.

Misschien is de firmware iets minder functioneel op oudere modellen maar ik upgrade in de regel pas als mijn IPhone niet meer ondersteund wordt.
 
Ook niet als je je vinger wat langer op de Like linked houd?
Bij komt er dan een reeks van icoontjes te voorschijn.

Secondje op de Like knop duwen en dan komt de rest tevoorschijn.

View attachment 945216
Ook niet als je je vinger wat langer op de Like linked houd?
Bij komt er dan een reeks van icoontjes te voorschijn.
Icoontjes komen tevoorschijn maar ze doen niets als je er op klikt.
Gebruik je de app? Niet doen. Dat is imho een drama
Neen
 
Ik heb echt nergens last van met mijn iPhone. Wat zijn dan de dingen waar je tegenaan loopt?
Werkt hier ook als een zonnetje op mijn iPhone.

Alleen het "verspringen" van de pagina als je terug gaat naar de vorige pagina met alle topics is vervelend. Dit komt omdat er een advertentie ingeladen wordt. Die laadt trager dan de rest. Als die advertentie is ingeladen, drukt 'ie de rest van de content naar beneden. Als je dat eenmaal weet, moet je (helaas) even wachten totdat die verspringing klaar is. En dan pas druk je op een ander topic dat je wil lezen.
 
  • Like
Reactions: OttoR
Werkt hier ook als een zonnetje op mijn iPhone.

Alleen het "verspringen" van de pagina als je terug gaat naar de vorige pagina met alle topics is vervelend. Dit komt omdat er een advertentie ingeladen wordt. Die laadt trager dan de rest. Als die advertentie is ingeladen, drukt 'ie de rest van de content naar beneden. Als je dat eenmaal weet, moet je (helaas) even wachten totdat die verspringing klaar is. En dan pas druk je op een ander topic dat je wil lezen.

Als dit de klacht is, dat zie ik ook maar dat is een kwestie van even een seconde wachten :)
 
En als dan bij het starten van een nieuwe post ook daar de pagina steeds veranderd op onverwachte momenten? Net zo lang een nieuwe mobile kopen, totdat het werkt? 🤡
Ik vermoed toch dat dit meer te maken heeft met de inrichting van je os en browser die je gebruikt. Anders gezegd...geen hardware probleem, maar een software probleem
 
Als dit de klacht is, dat zie ik ook maar dat is een kwestie van even een seconde wachten :)
Ik heb dit forum-topic gestart door steeds to 5 te tellen. :)

Je hebt twee termen die van toepassing hebben:
  • UI: user interface. Functioneel correct.
  • UX: user experience. De gebruiker wordt centraal gezet.
Je kan een hele goede UI hebben en een slechte UX. Het genoemde lijstje is veelal slechte UX.