Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Dit forum op mobiel

This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb dit forum-topic gestart door steeds to 5 te tellen. :)

Je hebt twee termen die van toepassing hebben:
  • UI: user interface. Functioneel correct.
  • UX: user experience. De gebruiker wordt centraal gezet.
Je kan een hele goede UI hebben en een slechte UX. Het genoemde lijstje is veelal slechte UX.
Tijd voor een snellere telefoon dan 😉 ik ervaar echt geen 5 seconde wachttijd die benodigd zou zijn.
 
Kom op, jongens, gebruik nou eens systeem 2.
 
Kansloze vraag kennelijk. Kansloos topic eveneens.
Omdat het niet aan mijn telefoon ligt, en ik ook nooit die vraag heb gesteld. :)

Het probleem is uitgelegd in de post waar ik het verschil tussen UI en UX. Er zijn gewoon wat UX-eisen voor wanneer jqueries worden gebruikt, die ik wil bespreken met de mensen die de forum-softwarebeheren. Mijn vraag is al lang beantwoord door Wooter in de eerste post.
 
Specifiek probleem, die je zelf kan proberen. Als je de titel intypt, gaat ie na een seconde niks te hebben getypt, zoeken naar posts die erop lijken. Het is echter heel simpel om de titel snel genoeg in te tikken, om het opzoeken te vertragen - de vergelijkbare posts komen dan zeer onverwachts op het moment als je op het tekst-vlak tikt.

De oplossing is dus heeeeeel veel tijd te nemen voor alles, maar dat is voor iemand als ik niet een echte oplossing.