Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands: Tesla aandelen

This site may earn commission on affiliate links.
Wat zijn de verwachtingen voor 7 november als de kwartaalcijfers komen, iemand al een mening hierover?


En bij welke broker zitten jullie? Ik ga even een schaamteloze referral link plaatsen naar eToro, een social trading netwerk: http://www.etoro.com/refferal.aspx?RID=36830&RAF=3130791&SubAffiliateID=facebook. Je kan daar andere traders volgen en kopieren, erg interessant concept. Enige nadeel is dat het nog een beetje beperkt is als broker, dus ik overweeg ook bij Binck een rekening te openen. Iemand ervaringen?
 
Wat zijn de verwachtingen voor 7 november als de kwartaalcijfers komen, iemand al een mening hierover?


mijn kristallen bol heeft al enkele keren een vertroebeld beeld gegeven.
maar, fwiw, ik denk dat de koers nog wat gat kwakkelen de komende dagen. ik denk eraan om op 04.11 of 05.11, juist voor de cijfers komen, toch wat calls te kopen, kortlopend, out-of-the-money.
ik denk toch dat er meer auto's effectief verkocht en geleverd zijn in Q3 dan voorspeld; en dat de marge voldoende hoog zal geweest zijn.



En bij welke broker zitten jullie? Ik ga even een schaamteloze referral link plaatsen naar eToro, een social trading netwerk: http://www.etoro.com/refferal.aspx?RID=36830&RAF=3130791&SubAffiliateID=facebook. Je kan daar andere
traders volgen en kopieren, erg interessant concept. Enige nadeel is dat het nog een beetje beperkt is als broker, dus ik overweeg ook bij Binck een rekening te openen. Iemand ervaringen?

Belgie : Keytrade. lage kosten, online. ook optiecontracten mogelijk
 
7 november? Ik dacht dat de cijfers 5 November bekend worden gemaakt??:confused:

al met al denk ik dat de cijfers goed worden! Maar dat we de weg er naar toe nog even lager gaan


ik zit trouwens bij binck! Ben zeer tevreden, is namelijk niet te duur en Nederlandstalig. (of is lynx ook in het Nederlands?) ook is het makkelijk in gebruik naar mijn mening
 
Klopt Lynx is een reseller van InteractiveBrokers en dat is zo'n beetje de huisleverancier van ieder hedgfund. Er gaat 25% van het wereld handel volume door hun heen. Is vooral gericht op de professionele trader en serieuze particulieren. Zit er al een jaar of 7 bij hun en bevalt erg goed. Beginnen is moeilijk bij ze leer curve is wat stijl maardaarna wilde ik niets anders meer dan via hun werken.

Ik zit bij lynx. Erg uitgebreide software, en volgens mij de laagste tarieven.
 
Wie gaat long? :)
Ik hoop niemand de laatste tijd. Sinds ik m'n S heb (1 week) is de koers omgekeerd evenredig aan mijn hapiness in de wagen.
Wel nog ruim op winst, maar heel heel veel verdampt. Ach, buy and hold
Wxxl, bestaat je korte/lange-put constructie nog, en is ie nu nog positief? (sorry als het een pijnlijke vraag is). Zitten ze nu allebei voor ± 30 in the money en voor de lange + tijdswaarde.
 
Toen ik riep, wie gaat long, was de koers al 137. Ik kan niet geloven dat hij veel verder zou zakken. Het moment is natuurlijk wanneer de resultaten van het onderzoek naar buiten komen en of er een terugroepactie nodig is. Zijn die resultaten positief en geen terugroepactie is ++++
 
Vandaag bekend geworden dat George Blankenship Tesla heeft verlaten. Er is geen communicatie geweest vanuit Tesla hierover.
In de regel worden aandeelhouders niet vrolijk van directeuren die zo maar weg zijn.

Pas op met dit aandeel!