Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
  • Want to remove ads? Register an account and login to see fewer ads, and become a Supporting Member to remove almost all ads.
  • Tesla's Supercharger Team was recently laid off. We discuss what this means for the company on today's TMC Podcast streaming live at 1PM PDT. You can watch on X or on YouTube where you can participate in the live chat.

Belgium and the Netherlands: Tesla aandelen

This site may earn commission on affiliate links.
Over verkopen op de top en weer kopen in het dal gesproken.
Voor de lange termijn belegger die goede perspectieven zien in TSLA met een beleggingshorizon van pakweg 5 a 10 jaar (of nog langer) lijkt mij een hold strategie het meest eenvoudig en minst riskant om tot dat toekomstig rendement te komen en die aandelen onderweg niet kwijt te raken. In en uitstappen gaat wellicht een paar keer goed en dan wordt een keer de boot gemist.

Onderstaande paragraaf van forumlid FrankSG op zijn blog in My TSLA Investment Strategy
sprak mij in dit verband aan:
Considering the fact that financial freedom is my most important investment goal, I plan to not touch these 'core shares', unless things materially change about TSLA stock as an investment. Even if I were a god-tier trader (which I am not), and knew with 60-70% certainty which way the stock would move in the short term, I would not touch these shares. As is, I believe it's highly likely these shares will allow me to achieve my main investment goal, but if I do anything but hold them, I risk jeopardizing my main investment goal, so I don't.
 
@Klaas dat is ook gewoon het beste al vond ik maandagavond dat het wel heel erg hard is gegaan. Nu mijn verkooporder niet is afgenomen hou ik mij maar gewoon aan de door jou vermelde beste strategie en probeer ik voor de lol met een procent of 2 af en toe wat vallende messen te ontwijken en op "de bodem" weer in te stappen. Vind een 20% drop deze week (sinds maandag) wel een bodem, maar heb de opties (getrapt en) wat minder scherp dan eerder deze week staan. Nieuwe kansen richting S&P en 22 september zeg maar.
 
Voor wie enigszins waarde hecht aan TA:

Eerste fibonacci retracement level zal er op opening al wel aangaan en mijn geliefde moving average 20 geraakt worden, als het dan niet bij een spike blijft en ook die MA geen steun biedt ligt het tweede fibo level iets onder 340 als steun voor de hand, als het niet te snel verloopt zou ook MA 55 op dat niveau steun kunnen gaan bieden.

TA dag 20200904.PNG