Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands: Tesla aandelen

This site may earn commission on affiliate links.
Achteraf te vroeg, maar je moet ook durven te verkopen. Ik verwacht dat wanneer het nieuws voorbij is en de kwartaalcijfers van het 2e kwartaal uitkomen waar nu al van bekend is dat er geen geld is verdiend de koers flink zal dalen.

Als dat nu al bekend is, dan is dat nu al in de koerst verdisconteerd.
Ook bij een niet perfecte markt, heb ik ooit geleerd :smile:
 
ja, daarnet bijna 102.
ik zit met een probleem/ mijn schoonzoon wil er vandaag wat kopen.
onmiddelijk kopen, of een uurtje wachten? meestal zakt het terug in het eerste uur heb ik de indruk
Zit inderdaad vaak veel beweging in het eerste uur (geregeld ook vrijwel de gehele dag), maar dat kan net zo goed omlaag zijn.
Hij kan ook gespreid kopen. Bij opening de helft, en later de andere helft. Zakt de koers wat zit je gemiddeld beter dan de openingskoers.
Stijgt die door, heb je ze gemiddeld lager dan naar wat ze gestegen zijn. Kan natuurlijk ook vandaag een deel, en over x dagen weer.
Maar zo zijn er nog honderd andere strategien.
 
“With the Model S, you have a compelling car that’s too expensive for most people,” he said. “And you have the Leaf, which is cheap, but it’s not great. What the world really needs is a great, affordable electric car. I’m not going to let anything go, no matter what people offer, until I complete that mission.”

Klasse Elon. De angst dat Tesla misschien “te vroeg” wordt opgekocht (en je maar een lullige 200,- voor je aandeel krijgt :cool: ) is ook weg.